جستجوی مقالات

نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در کرج

نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در کرج

ماشین لباسشویی را می‌ توان یکی از کاربری ترین لوازم منزل در نظر گرفت. امروزه کمتر خانه ای پیدا می شود که به شیوه دستی لباس ها را بشوید. ماشین لباسشویی هم مانند سایر لوازم الکترونیکی ممکن است دچار اختلال شود و یا به صورت دوره ای نیاز به سرویس داشته باشد. ماشین لباسشویی مجیک یکی از برند های پر طرفدار است و ساکنین کرج هم مایلید سایر مناطق به دنبال پیدا کردن  یک مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک هستند. در این مقاله ضمن بررسی مشکلات رایج ماشین لباسشویی مجیک به بررسی جنبه های مختلف خدمات سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در کرج پرداخته شده است.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر تمام دستگاه ها همراه با گارانتی می باشد.

آنچه که قرار است در این محتوا بخوانید :

ماشین لباسشویی مجیک شما دچار مشکل شده است؟

نگران نباشید، تکنسین های نمایندگی ما می توانند به درستی عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در کرج را در زمانی که شما مشخص کرده اید، بدون بردن لباسشویی به نمایندگی انجام دهند.

در صورت نیاز فقط قطعه معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل می شود. تعمیرکاران ما بر اساس سال ها تجربه و آموزش های تخصصی، به مشکلات رایج لباسشویی مجیک در هر مدل آشنایی کامل دارند. بنابراین اگر هر یک از مشکلات زیر را دارید و به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حرفه ای هستید، با ما تماس بگیرید:

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می شود، اما کار نمی کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب گیری نمی کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می لرزد و جابجا می شود.
  • صدای ماشین لباسشویی بسیار زیاد است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند و پر از آب است.
  • نشتی آب در ماشین لباسشویی وجود دارد.
  • درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نمی شود.
  • لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می دهد.

آیا خدمات دهی نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در کرج به صورت 24 ساعته است؟

ساعت کاری مجموعه به صورت 24 ساعته است که در تمام روز پاسخگوی تماس های تلفنی مشتریان عزیز هستیم، اما شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ارسال درخواست تعمیرات آنلاین لباسشویی مجیک با ما تماس بگیرید و به این درخواست ها در اسرع وقت رسیدگی می شود.

مطالب بیشتر : تعمیر ماشین لباسشویی

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در کرج به شرح زیر است. تجربه و تخصص افراد باعث افزایش دقت و سرعت کار آن ها در هنگام تعمیرات می شود و این امکان را به شما می دهد تا ایرادات دستگاه را شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را برطرف کنند. خوش اخلاقی، خوش رفتاری و تعهد کارشناسان این نمایندگی از دیگر مواردی بود که مراجعین به آن اشاره کردند. تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک با تعهد و مسئولیت پذیری بالا به مشتریان مشاوره می دهند و هرگونه ابهام و سوال را برای آن ها برطرف می کنند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی مجیک

مشکلات بسیار مختلفی ممکن است در حین استفاده از ماشین لباسشویی ایجاد شود. برخی از این مشکلات هم ممکن است در اثر استهلاک و فرسودگی دستگاه به خاطر ماشین استفاده نامناسب از ماشین لباسشویی مجیک باشد‌. درک و پیدا کردن دلیل اصلی این مشکلات به منظور تعمیر لباسشویی مجیک تنها توسط یک تعمیرکار حرفه ای امکان پذیر است.

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی مجیک با فشردن دکمه شروع:

یکی‌از رایج ترین و در عین حال دلهره آور ترین شرایطی که ممکن است افراد هنگام استفاده از ماشین لباسشویی تجربه کنند، روشن نشدن این وسیله الکترونیکی می باشد. قرار گرفتن در چنین وضعیتی بسیار دلهره آور خواهد بود چرا که ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار گرانقیمت محسوب می‌ شود و تصور جایگزین کردن یک ماشین لباسشویی جدید بسیار سخت است.

واقعیت امر این است که عللل مختلفی باعث بروز این مشکل می‌ شوند و برخی از آن ها به راحتی قابل رفع شدن خواهند بود. به هر ترتیب در صورتی که مشترکین با چنین مشکلی مواجه شوند، ضروری است تا حتماً برای مشاوره با یکی از نمایندگی های مجاز و مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی مجیک تماس بگیرند و کارشناسان در اسرع وقت در محل حضور پیدا کنند.

  • عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی مجیک:

یکی دیگر از مشکلات رایجی که در خلال استفاده از ماشین لباسشویی مجیک ممکن است ایجاد شود، عدم تخلیه و یا تخلیه نامناسب محفظه داخلی در انتهای فرایند شستشو می باشد. علل مختلفی ممکن است باعث بروز مشکل عدم تخلیه آب شوند. برخی از این مشکلات مثل انسداد شلنگ تخلیه به راحتی قابل رفع شدن می باشند و برخی دیگر مانند نقص در کارکرد پمپ ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات پیچیده تر است. با این شرایط برای یافتن علت اصلی این مشکل ضروری است تا افراد حتما از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرند تا پس از بررسی های لازم، علل احتمالی رفع و فرایند تعمیر لباسشویی مجیک به دقت انجام شود.

  • عدم چرخش محفظه داخلی ماشین لباسشویی مجیک:

گاهی اوقات ممکن است افراد هنگام استفاده از ماشین لباسشویی با این مشکل مواجه شوند که پس از قرار دادن لباس های کثیف درون محفظه داخلی، ریختن پودر، تنظیم برنامه و فشردن دکمه شروع شاهد این باشند که ماشین لباسشویی شروع به کار می کند اما محفظه داخلی نمی چرخد.

گاهی اوقات دلیل بروز این مشکل بسیار ساده است و تنها به خاطر استفاده نامناسب از ماشین لباسشویی یعنی قرار دادن لباس های اضافی و بیشتر از گنجایش ماشین لباسشویی ایجاد می‌ شود. البته همیشه مشکل به این سادگی نیست و ضروری است تا یک تعمیرکار باتجربه اقدامات لازم به منظور تعمیر لباسشویی مجیک را انجام دهد.

  • نشتی آب از ماشین لباسشویی مجیک:

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد ممکن است تجربه کنند، نشتی آب از ماشین لباسشویی می باشد. البته چگونگی نشتی آب هم متفاوت خواهد بود. گاهی اوقات این نشتی در هر دو حالت کار کردن و خاموش بودن ماشین لباسشویی ایجاد می شود. گاهی اوقات هم نشتی آب تنها هنگامی ایجاد می شود که ماشین لباسشویی در یکی از مراحل آبگیری، شستشو و خشک کردن می باشد.

بسته به چگونگی نشتی آب ممکن است علل پدید آورنده این مشکل ساده و یا پیچیده باشند. یک تعمیرکار ماهر با بررسی دقیق ماشین لباسشویی قادر خواهد بود تا علت اصلی مشکل را شناسایی کند و در اسرع وقت برای اقدامات لازم به منظور تعویض قطعات و تعمیر لباسشویی مجیک را به نحو احسنت انجام دهد.

مهم ترین علل مشکلات و خرابی های ماشین لباس شویی مجیک

ماشین لباسشویی یک وسیله الکترونیکی است که از کنار هم گرفتن قرار گرفتن اجزا و قطعات متفاوتی تشکیل شده است. هر کدام از این اجزا دارای سیم پیچ ها و قطعات کوچک تر هستند که به دقت و با هماهنگی کار می کنند. بروز کوچک ترین اختلال در هر یک از این اجزا می تواند عملکرد ماشین لباسشویی مجیک را تحت‌الشعاع قرار دهد و خرابی های مختلفی را پدیدار نماید.

این موضوع به ویژه در خصوص قطعات مهم تر و اصلی لباسشویی بیشتر حائز اهمیت است. نقص در این قطعات باعث می شود تا مشترکین در اسرع وقت با یک تعمیرگاه مجاز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک تماس بگیرند. پس از اعزام تعمیرکاران به محل و بررسی قطعه یا قطعات معیوب خدمات تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات انجام خواهد شد. از جمله قطعات که نقش کلیدی در ماشین لباسشویی مجیک دارند و می‌ توانند باعث ایجاد مشکلات مهم در ماشین لباسشویی شوند، می‌ توان به قطعات زیر اشاره کرد.

  • تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی مجیک:

هیدروستات را می‌ توان به عنوان یکی از مهم ترین قطعات همه ماشین های لباسشویی در نظر گرفت. این قطعه به شکل دایره ای درون ماشین لباسشویی قرار دارد و انواع ماشین های لباسشویی دارای مدل های مختلفی از هیدروستات هستند. هیدروستات در ماشین لباسشویی وظیفه اندازه گیری و کنترل سطح آب در مخزن داخلی را دارد. در صورتی که این قطعه دچار نقص شود ماشین لباسشویی ممکن است دچار نشتی شود. خراب این قطعه باعث می شود تا افراد سریعا برای تعمیر لباسشویی مجیک اقدام کنند.

  • تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی مجیک:

از دیگر قطعات مهم ماشین لباسشویی مجیک می توان به شیر برقی اشاره کرد. شیر برقی قطعه ای است که در کنترل مقدار آب وارد شده به درون ماشین لباسشویی نقش دارد. در حقیقت به کمک این قطعه، ماشین لباسشویی تنها به اندازه نیاز درون مخزن خود را از آب پر می کند. در صورتی که شیر برقی سالم باشد بلافاصله پس از روشن نمودن لباسشویی، آب به شکل خودکار وارد مخزن داخلی شده و وقتی به سطح مورد نظر رسید جریان آب ورودی توسط شیر برقی قطع می شود.

خراب شدن این قطعه باعث می شود که ماشین لباسشویی در همان ابتدای امر نتواند به خوبی مراحل مختلف شستشو را آغاز کند، در نتیجه نیاز به اقدام فوری و مداخله تعمیرکاران ماهر برای تعمیر لباسشویی مجیک احساس می شود.

  • تعمیر تایمر ماشین لباسشویی مجیک:

از دیگر قطعاتی که نقش تعیین کننده ای در کنترل عملکرد صحیح سایر قطعات و اجزای ماشین لباسشویی مجیک دارد، می توان به تایمر اشاره کرد. تایمر عموماً دارای ساختار بسیار پیچیده ای می باشد که از سیم پیچی های مختلفی تشکیل شده و هر کدام از آن ها وظیفه متفاوتی بر عهده دارند. همزمان با شروع به کار ماشین لباسشویی بخشی به نام شفت در تایمر شروع به کار می کند.

در صورتی که سیم پیچی تایمر دچار اختلال شود و یا هر یک از اجزای آن مانند شفت نتواند عملکرد موثری داشته باشند باید در اسرع وقت از یک مرکز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک کمک گرفته شود.

  • تعمیر برد ماشین لباسشویی مجیک:

برای آغاز به کار ماشین لباسشویی و هماهنگی تمام قطعات درون این وسیله الکترونیکی لازم است تا دکمه شروع فشرده شود. پس از فشرده شدن دکمه شروع قطعات مختلفی به صورت همزمان فعالیت می کنند تا تمام مراحل برای شستشوی لباس ها به درستی انجام شود. برد ماشین لباسشویی مجیک همان قطعه ای است که پس از فشرده شدن دکمه شروع عملکرد این قطعات را کنترل می‌ کند تا به درستی انجام شوند.

در صورت خراب شدن برد، شروع به کار ماشین لباسشویی امکان پذیر نیست و ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد. یکی از رایج ترین نواقصی که در برد ماشین لباسشویی مجیک ممکن است پدیدار شود سوختن این قطعه به خاطر ایجاد اتصالی در خازن می باشد. در صورتی که مشترکین پس از فشردن دکمه شروع شاهده عدم شروع به کار ماشین لباسشویی مجیک باشند، در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی مجیک توسط نمایندگی های مجاز باید اقدام کنند.

نکاتی برای افزایش بازدهی لباسشویی پس از تعمیر آن

تعمیرکاران پس از اعزام به مرحل و انجام کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک در انتها توضیحاتی را به مشترکین برای کارایی هر چی بیشتر ماشین لباسشویی و افزایش طول عمر آن ارائه می‌ کنند. این توضیحات قابل اجرا، ساده و در عین حال کاربردی می تواند به میزان قابل توجهی از بروز مشکلات جدید تر و استهلاک ناشی از استفاده نادرست این وسیله الکترونیکی جلوگیری کند.

– توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی:

ماشین های لباسشویی دارای ظرفیت یکسان نیستند. آن ها گنجایش و ظرفیت های متفاوتی دارند. بنابراین افراد هنگام قرار دادن لباس درون ماشین لباسشویی مجیک خود باید به گنجایش آن توجه کنند. به عنوان مثال برخی از افراد عادت دارند که پتو ها را در منزل و در ماشین لباسشویی قرار دهند. این کار تنها در صورتی امکان‌ پذیر است که وزن پتو با محاسبه جذب آب در حین فرایند شستشو متناسب با گنجایش ماشین لباسشویی باشد. در غیر این صورت قرار دادن لباس های اضافه و پتو های بزرگ و سنگین در ماشین لباسشویی باعث می شود تا بار اضافه به موتور دستگاه وارد شود.

– انتخاب مواد شوینده مناسب:

انواع مختلف پودر و مایع لباسشویی در بازار وجود دارد که کیفیت همه آن ها یکسان نیست. دقت در انتخاب یک شوینده مناسب می‌تواند تا حد زیادی در کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی موثر باشد. همین مسئله باعث می‌ شود تا کارکرد و عمر مفید دستگاه نیز تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا کند.

– تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی:

یکی دیگر از نکات ساده و در عین حال کاربردی که باعث می شود مشترکین کمتر به خاطر تعمیر لباسشویی مجیک به دردسر بیفتند، تمیز کردن دوره ای فیلتر های لباسشویی می باشد. این مسئله از استهلاک تدریجی لباسشویی جلوگیری می کند.

– انتخاب برنامه شستشوی مناسب:

تعمیرکاران همواره به مشترکین توصیه می کنند که در انتخاب برنامه شستشو دقت نمایید. ماشین های لباسشویی از برنامه های شستشوی مختلفی تشکیل برخوردار هستند که هر کدام از آن ها برای شستشوی لباس های با جنس های متفاوتی می باشند.

– رعایت فاصله بین کارکرد ماشین لباسشویی:

برای بسیاری از افراد پیش آمده که در روز های خاص، لباس های بسیار زیادی برای شستشوی داشته باشند. در بعضی از ایام سال به ویژه خانه تکانی و نزدیک عید حجم لباس های کثیف بسیار افزایش پیدا می کند. تعمیرکاران معتقدند که ماشین لباسشویی نباید به صورت متوالی و پشت سر هم روشن شوند. توصیه آن ها این است که پس از هربار کارکرد لباسشویی مجیک یک فاصله زمانی دو ساعته برای روشن کردن مجدد لباسشویی و شستن لباسشویی های جدید در نظر گرفته شود. رعایت این نکته هم باعث می شود تا ماشین لباسشویی کمتر آسیب ببینند و در نتیجه مشترکین مجبور به تعمیر لباسشویی مجیک در فواصل زمانی کوتاه نخواهند بود.

عیب یابی ماشین لباسشویی مجیک

پیدا کردن علت مشکلاتی که باعث نقص در کارکرد ماشین لباسشویی می شوند بسیار حائز اهمیت است. تنها تعمیرکاران باتجریه قادر به عیب یابی دقیق ماشین لباس شویی مجیک خواهند بود، در ادامه به بررسی چند مورد می پردازیم.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر دستگاه با بالاترین کیفیت صورت می گیرد و در صورت نیاز به تعویض قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

  • عیب یابی علل مرتبط با نشتی از لباسشویی مجیک

یکی از دلایلی که باعث نیاز به تعمیر لباسشویی مجیک می شود، نشتی از این دستگاه می باشد نشتی ممکن است در طی چرخش، شست و شوی لباس ها و یا حین چرخه آبگیری اتفاق بیفتد. از جمله رایج ترین علل مربوط به این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نقص در کارکرد و خراب شدن واشر مخزن آب بندی ماشین لباسشویی

– خراب شدن لاستیک دور در ماشین لباسشویی در اثر استهلاک و یا برخورد با وسیله تیز

– شکستن و خراب شدن زبانه قفل در ماشین لباسشویی مجیک

– خراب شدن کاسه نمد که ممکن است باعث آسیب به بلبرینگ هم شود.

  • عیب یابی علل مرتبط با صدا های غیرطبیعی لباسشویی مجیک

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیاری از مشترکین را آزرده خاطر می کند، شنیده شدن صداهای غیر عادی از ماشین لباسشویی در طی فرایند آبگیری، شستشو و خشک کردن می باشد. برخی از مهم ترین دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود، شامل موارد زیر هستند:

– برخی اوقات صدا هایی که از ماشین لباسشویی به گوش می رسد به خاطر وسایلی است که در جیب لباس ها باقی مانده است. همچنین دکمه های فلزی، سگک کمربند لباس، زیپ لباس ها و.. هم می توانند باعث ایجاد صدا های اضافی شوند‌.

– تراز نبودن ماشین لباسشویی و قرار گرفتن نامناسب پایه های لباسشویی

– خراب شدن و مستهلک شدن بلبرینگ های لباسشویی مجیک

  • عیب یابی علل مرتبط با عدم تخلیه آب لباسشویی مجیک

برای بسیاری از پیش آمده که متوجه می شوند ماشین لباسشویی آن ها قادر به تخلیه آب نیست. این موضوع گاهی اوقات یک مشکل جدی است و در اسرع وقت باید با یک تعمیرکار برای تعمیر لباسشویی مجیک تماس حاصل نمود. از جمله مهم ترین دلایلی که ممکن است باعث بروز این مشکل شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– مسدود شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک

– ایجاد انسداد در فیلتر تخلیه

حل مشکلات ماشین لباسشویی مجیک

پس از عیب یابی دقیق و اصولی نوبت به تعمیر لباسشویی مجیک و حل مشکلات می رسد. تعمیرکاران ماهر با دقت تمام قطعات را بررسی و قطعات معویب را تعمیر و تعویض می کنند. در خصوص برخی از مشکلات هم ضروی است تا چند راهکار ساده ارائه شود.

  • حل مشکلات مرتبط با نشتی از لباسشویی مجیک

عیب یابی ماشین لباسشویی مجیک در صورتی که از نشت آب شکایت داشته باشید، تعمیرکاران مجاز چندین مورد را بررسی می کنند و مطابق با دلیل نشتی با انجام اقدامات زیر قادر به تعمیر لباسشویی مجیک در مشکل نشتی آب خواهند بود.

– تعویض واشر آب بندی معیوب ماشین لباسشویی برای جلوگیری از نشت آب در حین فرایند شست و شو و چرخش

– تعویض لاستیک دور در ماشین لباسشویی که می تواند مانع از نشت آب از ماشین لباسشویی حین چرخش لگن باشد

– تعویض زبانه قفل معیوب و جایگزینی آن با قطعه جدید به منظور جلوگیری از نشت آب در طی فرایند شست و شو

– خارج کردن کاسه نمد قدیمی و تعویض آن با یک کاسه نمد سالم و نو برای حل مشکل نشت آب در طی فرایند آب گیری و پر شدن

  • حل مشکلات مرتبط با صدا های غیر طبیعی لباسشویی مجیک

– کنترل لباس های قرار داده شده درون ماشین لباسشویی از نظر وجود اشیاء اضافی کوچک و خارج کردن این اشیاء

– بررسی دقیق ماشین لباسشویی از نظر تراز بودن و قرار دادن پایه های لباسشویی در یک سطح هموار

– کنترل بلبرینگ ماشین لباسشویی مجیک و تعویض آن با یک بلبرینگ اصلی و جدید

همیشه دلایلی که باعث ایجاد سر و صدا در ماشین لباسشویی می شوند، به سادگی مورد اول یعنی وجود اشیا اضافی نیست. بسیاری از اوقات ممکن است مشکل بسیار جدی باشد. بنابراین حتماً برای حل این مشکل بهتر است با یک تعمیرکار ماهر مشورت و برای تعمیر لباسشویی مجیک خود به سرعت اقدام نمایید کنید.

  • حل مشکلات مرتبط با عدم تخلیه آب لباسشویی مجیک

دلایل متفاوتی باعث بروز مشکل عدم تخلیه آب می شوند که برخی از آن ها الزاما از طریق تعمیر لباسشویی مجیک مرتفع می شوند. برخی از راهکار ها برای حل این مشکل موارد زیر می باشند.

– کنترل پمپ تخلیه لباسشویی مجیک از نظر انسداد و رفع علل پدید آورنده انسداد مانند سکه، ضایعات به جا مانده از آب لوله کشی، استفاده از پودر های ماشین لباسشویی مناسب و…

– کنترل فیلتر مسدود، رفع انسداد یا تعمیر و تعویض فیلتر معیوب

آشنایی با ساز و کار مراکز معتبر ارایه دهنده خدمات تعمیرات لباسشویی

به طور کلی پس از بروز هرگونه تغییر در روند عادی شستشوی لباس در ماشین لباسشویی مجیک، افراد باید به سرعت تغییرات را با تعمیرکاران یک تعمیرگاه مجاز مطرح کنند. به این ترتیب پیش از اینکه قطعات دچار آسیب بیشتر شوند و قطعات دیگر هم دچار نقص شوند، می توان در اسرع وقت فقط قطعات معیوب را تعویض و یا تعمیر کرد. ساز و کار ماشین لباسشویی در مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک به شرح زیر است:

– ثبت درخواست برای عیب یابی لباسشویی مجیک:

گام نخست این است که افراد مشکل را با نزدیک ترین مراکز و شعبات ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک در میان بگذارند. امکان ثبت درخواست برای عیب یابی و اعزام تعمیرکاران به محل می تواند به شکل مراجعه حضوری، برقراری تماس تلفنی و یا از طریق سایت باشد. در صورتی که افراد تمایل داشته باشند و از طریق سایت درخواست عیب یابی خود را ثبت کنند پس از درج کامل مشخصات کارشناسان مرکز در اسرع وقت با آن ها تماس می گیرند.

– حضور تعمیرکاران در محل برای عیب یابی:

پس از بررسی و تایید درخواست، تعمیرکاران در اسرع وقت برای بررسی ماشین لباسشویی در محل حاضر می‌ شوند و نظر تخصصی خود درباره روند سرویس، تعمیر و یا تعویض قطعات را اعلام می کنند. کارشناسان با تایید و هماهنگی مشترکین اقدام به تعمیر قطعات معیوب می کنند. در صورتی که تعمیر قطعات قبلی ممکن نباشد، از قطعات جایگزین که اصلی و با کیفیت هستند استفاده خواهند کرد.

– پرداخت هزینه ها بر اساس فاکتور معتبر:

هنگامی که کلیه مراحل سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک به اتمام رسید، کارشناسان در یک فاکتور معتبر بر اساس نرخ هایی که اتحادیه معین کرده است، هزینه خدمات را به اطلاع مشترکین می رسانند. همچنین بسیاری از نمایندگی ها و تعمیرگاه های معتبر به خاطر اطمینان از عملکرد خود یک ضمانت نامه هم به مشترکین می دهند.

– امکان ارائه پیشنهاد و انتقاد:

تمام مشترکین این حق را دارند که در پایان فرایند ارائه خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک، نظرات خود در خصوص روند ارائه خدمات، نحوه برخورد تعمیرکاران، سرعت عمل در خدمت رسانی، کیفیت خدمات ارائه شده و … نظرات و پیشنهادات خود را با مدیران تعمیرگاه ها و نمایندگی های معتبر تعمیر لباسشویی مجیک در میان بگذارند. تمام نظرات و پیشنهادات به دقت بررسی  و در صورت وجود هرگونه نارضایتی، با مشترکین جهت رفع مشکل ارتباط برقرار خواهد شد.

تعمیر لباسشویی مجیک در محل

لباسشویی از جمله وسایل خانگی است که بسیار سنگین می باشد. جابجایی و حمل و نقل ایمن ماشین لباسشویی به منظور تعمیر یک دغدغه بسیار بزرگ به شمار می رود. پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب که می‌ تواند به درستی و بدون وارد آوردن آسیب های بیشتر ماشین لباسشویی را به تعمیرگاه منتقل کند، کار چندان راحتی برای ساکنین کرج به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از از نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه های معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک در کرج این امکان را برای مشترکین فراهم آورده اند که کلیه خدمات در محل ارائه شوند. به این ترتیب دیگر افراد نگرانی از بابت جابجایی ماشین لباسشویی نخواهد داشت.

از سوی دیگر ماشین لباسشویی وسیله ای است که نبود آن می تواند خلل جدی در کار های روزمره ایجاد کند. این موضوع به ویژه برای افراد پر مشغله و پر جمعیت بیشتر حائز اهمیت است. مشترکین پس از ثبت درخواست سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک، آدرس دقیق محل سکونت را به تعمیرکاران اطلاع داده و تعمیرکاران در اسرع وقت برای ارائه خدمات به محل اعزام می شوند. با این وجود در خصوص برخی از مشکلات به هیچ عنوان امکان رفع نواقص، تعمیر و تعویض قطعات در محل وجود ندارد. در چنین شرایطی با هماهنگی و رضایت مشترکین ماشین لباسشویی در شرایط کاملا ایمن و توسط افراد متخصص به تعمیرگاه ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک منتقل شده و پس از رفع نواقص و حل مشکلات در یک شرایط مناسب به محل بازگردانده خواهند شد.

چه زمانی با نمایندگی عیب یابی لباسشویی مجیک در کرج تماس بگیرید؟

خوب است بدانید که اگر ماشین لباسشویی شما به درستی نصب نشده باشد، ممکن است با هر یک از مشکلات ذکر شده در بالا مواجه شوید. ساختار اولیه ماشین لباسشویی نقش بسیار مهمی در عملکرد مفید و شستشوی آن دارد. زیرا اگر توسط فرد ماهر انجام نشود ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید. از طرفی نباید از سرویس دوره ای غافل شد. سرویس لباسشویی مجیک مشکلات احتمالی این دستگاه را بررسی کرده و مشکلات را تا حد زیادی کاهش می دهد. در این صورت همیشه می توانید با هزینه کمتری یک لباسشویی سالم داشته باشید.

 

  • اگر صداهای عجیب و غریبی در ماشین لباسشویی مجیک خود می شنوید و یا آب آن تخلیه نمی شود و یا اصلا روشن نمی شود، باید بدانید که ماشین لباسشویی شما دارای نقص فنی است و برای تعمیر با نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در کرج تماس بگیرید.
  • اگر ماشین لباسشویی خاموش است اما پر از آب شده باشد، باید با تعمیرگاه ماشین لباسشویی مجیک تماس بگیرید تا تعمیرکار ماشین لباسشویی را به درستی تنظیم کند.
  • اگر لباسشویی در هنگام خشک کردن لرزش زیادی داشته باشد یا صدای بسیار بلند و غیرعادی تولید کند و یا بعد از وصل شدن به برق دستگاه روشن نشود و واکنشی نشان ندهد، باید سریعا و با تعمیرکار متخصص، تعمیر شود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در کرج

ساکنین کلانشهر کرج مانند سایر افراد حتما به خدمات مختلف سرویس و تعمیر لباسشویی کرج نیاز خواهند داشت. کرج یکی از شهر های پرجمعیت ایران است که تعداد زیادی نمایندگی و تعمیرگاه در آن مشغول به فعالیت هستند. با این حال تمام این مرکز معتبر نیستند و برخی از این تعمیرگاه ها فاقد صلاحیت لازم برای ارائه خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک می باشد. دلیل این مسئله این است که کیفیت ارائه خدمات تعمیرگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. از سوی دیگر برند های مختلفی که ماشین لباسشویی تولید می کنند از فناوری های متفاوتی در طراحی و ساخت تولیدات خود بهره می برند. به این ترتیب تنها تعمیرکارانی مجاز و مسلط به تعمیر لباسشویی مجیک هستند که به صورت انحصاری به تعمیر این وسیله پرداخته باشند.

در صورتی که تعمیرکاران قبلاً تجربه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک را نداشته باشند ممکن است نتوانند به درستی به عیب یابی و تعمیر قطعات این ماشین های لباسشویی پیشرفت بپردازند. افراد ساکن در کرج با صرف کمی زمان و حوصله به راحتی می‌ توانند یک تعمیر گاه معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک را پیدا کنند. چنین مراکزی اغلب کلیه خدمات خود را به صورت گسترده ارائه می‌ کنند و نقاط مختلف کرج را تحت پوشش قرار می دهند.

هزینه سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک در کرج

به طور کلی هزینه های مربوط به سرویس و تعمیر لباسشویی ممکن است بسیار متغیر باشد. دلیل این تفاوت قیمت ها به خاطر نوع خدمات ارائه شده، کیفیت خدمات و… می باشد. همچنین قیمت تمام شده سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک در شرایطی که قطعات قابل تعمیر باشند در مقایسه با شرایطی که نیاز به تعویض یک قطعه وجود داشته باشد، متفاوت خواهد بود. طبیعتاً با تعویض قطعات هزینه ها اندکی افزایش پیدا می کند.

تعمیرکاران با تجربه تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرند تا با تعمیرات قطعات بتوانند مشکلات ماشین لباسشویی مجیک را برطرف کنند. با این حال ممکن است قطعات لباسشویی بسیار مستهلک باشد و حتی در صورت تعمیر، در آینده نزدیک مجدداً دچار اختلال  شود. در این موارد تعمیرکاران اغلب توصیه می کنند که قطعات نو و اصلی جایگزین قطعات قبلی شوند.

پس از ارائه توضیحات کافی به مشترکین و جلب رضایت آن ها این کار انجام خواهد شد. تمام نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک هزینه ها را مطابق با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه در نظر می گیرند.

اگر لباسشویی مجیک شما مشکل دارد می توانید برای تعمیرات با این نمایندگی که به عنوان مرکز تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در کرج است، تماس بگیرید. در اولین تماس یکی از متخصصین مشاوره تلفنی ما سعی می کند، مشکل دستگاه را پیدا کند. در این مرحله، اگر مشکل جزئی وجود داشته باشد، می توانید خودتان آن را برطرف کنید. در غیر این صورت می توانید از یکی از متخصصین ما بخواهید که برای رفع مشکل در منزل یا محل شما حضور داشته باشد.

در این صورت تکنسین های ما حداکثر تا 2 ساعت در محل حاضر شده و به ارائه خدمات می پردازند. لازم به ذکر است کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس قیمت مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیفات مورد نظر اخذ خواهد شد. با توجه به قیمت بالای لوازم یدکی، بسته به نوع و مدل ماشین لباسشویی مجیک، می توانید هنگام تماس با شرکت از هزینه ها و نرخ قطعات یدکی مطلع شوید.

تعمیرکار حرفه ای تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیر قطعه بهتر است یا تعویض؟! اینها سوالاتی هستند که برای دریافت پاسخ صحیح باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. یک تکنسین لباسشویی حرفه ای می تواند در کوتاه ترین زمان علت اصلی مشکلات دستگاه شما را بفهمد و در سریع ترین زمان آن را برطرف کند. از سوی دیگر، اهمیت استفاده از خدمات متخصصان مجرب و ماهر در رفع عیوب ماشین لباسشویی، پیامدهای مستقیم و متعددی دارد.

این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی پرسنل و تکنسین های این نمایندگی مجرب، ماهر و با تجربه بوده و فعالیت آنها همواره تحت نظارت شرکت می باشد. ضمناً این گروه با برگزاری جلسات آموزشی متوالی در طول سال، کارشناسان خود را در جریان پیشرفت های این دستگاه قرار داده تا از پیشرفت های بروز مطلع شوند. در ادامه ویژگی های اصلی متخصصان حرفه ای در این مجموعه آمده است:

  • حرفه ای و با تجربه در تعمیرات برند مجیک
  • برای رفع کامل مشکلات دستگاه احساس مسئولیت دارند
  • حضور به موقع در محل درخواست مطابق با پروتکل های بهداشتی
  • هنگام مراجعه به محل سفارش، اصول اخلاقی را رعایت می کنند و از حریم خصوصی کاربران محافظت می کنند
  • به سوالات مشتریان پاسخ صحیح می دهند و در صورت لزوم راهنمایی های لازم را به آنها ارائه خواهند داد.

 

سوالات متداول درباره مشکلات لباس شویی

چرا لباسشویی مجیک نشتی آب دارد؟

  • نشتی آب در لباسشویی مجیک به نوبه خود ممکن است به نشت درب مربوط باشد. بنابراین لازم است این قسمت به دقت بررسی شود و قسمت لاستیکی درب به خوبی چک کنید. لاستیک ها باید در صورت لزوم تعویض شوند.
  • شلنگ تخلیه و ورودی آب را بررسی کنید. این قسمت باید کاملاً به محفظه متصل باشد. در غیر این صورت باید آن را سفت کنید. اگر شلنگ آسیب دیده یا گرفتگی دارد، باید تعویض شود.
  • ممکن است در ورودی شفت انتقال آب به وان شستشو نشتی وجود داشته باشد. در این صورت بهتر است از تعمیرکار بخواهید که این قطعه را به دقت بررسی کند.

دلیل صدای زیاد در ماشین لباسشویی مجیک چیست؟

  • معمولاً هنگام شستشو ممکن است صدا از ماشین لباسشویی خارج شود که کاملا طبیعی است. در غیر این صورت، اگر صدا زیاد است، باید برخی موارد را بررسی کنید.
  • ابتدا مطمئن شوید که هیچ جسم خارجی در جیب لباس های در حال شستشو وجود ندارد. این باعث ایجاد صدا در ماشین لباسشویی می شود.
  • تراز بودن لباسشویی را بررسی کنید. در بسیاری از مواقع به دلیل نصب نامناسب ماشین لباسشویی، این دستگاه در حالت تراز قرار نمی گیرد و در نتیجه صدای زیادی از آن خارج می شود.
  • ماشین لباسشویی را روی سطح مناسب تراز کنید. برای انجام این کار، پایه ها را بررسی کنید. برای تراز کردن لباسشویی می توانید از تراز سنج استفاده کنید.
  • علت این مشکل می تواند خرابی بلبرینگ لباسشویی باشد.
  • یکی دیگر از دلایل ایجاد صدا می تواند مربوط به آسیب دیدن درام لباسشویی باشد. در این صورت بهتر است از تعمیرکار بخواهید که این قطعه را بررسی کند. در صورت لزوم، درام باید تعویض شود.

علت خالی نشدن آب در لباسشویی مجیک چیست؟

  • تخلیه نشدن آب در لباسشویی یکی دیگر از مشکلات لباسشویی مجیک است. اگر لباسشویی آب را تخلیه نمی کند، ابتدا باید شلنگ تخلیه را بررسی کنید. شیلنگ ممکن است گرفتگی یا پاره شده باشد. در صورت لزوم شیلنگ را تعویض کنید.
  • پمپ تخلیه خراب است. این قسمت که نقش مهمی در تخلیه آب لباسشویی دارد در صورت آسیب دیدن به داخل ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود.
  • بررسی فیلتر تخلیه ضروری است. فیلتر تخلیه وظیفه جلوگیری از ورود اجسام به پمپ را بر عهده دارد. اگر به هر دلیلی این فیلتر نتواند از ورود اجسام به پمپ جلوگیری کند، پمپ آسیب می بیند. در بسیاری از موارد، مسدود شدن فیلتر تخلیه نیز مانع از تخلیه می شود.
  • در این حالت فیلتر باید باز و تمیز شود.

علت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی مجیک چیست؟

  • یکی دیگر از مشکلات رایج لباسشویی مجیک این است که لباسشویی لباس ها را تمیز نمی شوید.
  • ابتدا باید برنامه مناسب را انتخاب کنید. برنامه را با توجه به کثیفی و نوع لباس انتخاب کنید.
  • فیلتر لباسشویی را به طور مرتب چک کنید و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • برای شستن لباس از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. هرگز پودرهای نامرغوب را در ماشین لباسشویی نریزید.
  • از پر کردن لباس‌ها و بیشتر از ظرفیت لباسشویی خودداری کنید.
  • لباس ها را به طور منظم و متعادل در آن قرار دهید.

 

جمع بندی مطالب

انواع مختلف ماشین لباسشویی امروزه در منازل افراد وجود دارد که هر یک از آن ها دارای فناوری های منحصر به فردی هستند. یکی از آن ها ماشین های لباسشویی مجیک است که مانند سایر ماشین های لباسشویی نیازمند سرویس و تعمیر خواهد بود. دقت در انتخاب یک مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی مجیک می تواند در افزایش طول عمر مفید دستگاه و جلوگیری از بروز بسیاری از خرابی های ماشین لباسشویی مجیک جلوگیری کند.

این مجموعه تخصصی و دارای گواهینامه می باشد و سالهاست که بهترین در زمینه تعمیر لباسشویی مجیک و مطمئن ترین گزینه برای خرید قطعات اصل بوده است. با متخصصین حرفه ای و مجرب در سراسر تهران و کرج با بهره گیری از دانش روز دنیا آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. برای هماهنگی جهت اعزام تکنسین به محل برای تعمیر لباسشویی مجیک کافیست با یکی از شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در کرج، تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک خود را با پشتیبانی طولانی مدت به تعمیرکاران مجرب بسپارید. تعمیرکاران ما در تعمیر انواع ماشین لباسشویی مجیک قدیمی و جدید تسلط کامل دارند. کلیه خدمات ما در محل بدون حمل و نقل به تعمیرگاه و در زمان مورد نظر شما ارائه می شود. همچنین سعی می کنیم برای کاهش هزینه تعمیر لباسشویی مجیک، قطعه آسیب دیده را تعمیر کنیم. گارانتی و خدمات پس از فروش تضمینی بر کیفیت خدمات ارائه شده می باشد که در صورت بروز مشکل تعمیرات حتی بدون دریافت هزینه حمل و نقل انجام می شود.

وبلاگ

مطالب آموزشی مرتبط