جستجوی مقالات

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

یکی از دغدغه های طرفداران و استفاده کنندگان لوازم خانگی سامسونگ، خدمات پس از فروش این برند می باشد. شرکت سامسونگ با کمک گرفتن از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته اقدام به تولید انواع لوازم خانگی می نماید، اما در برخی مواقع این لوازم دچار مشکل و یا در اثر استفاده دچار نقص می شوند. تعمیر لوازم خانگی کاری بسیار تخصصی هست، خصوصا لوازم خانگی سامسونگ که با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا تولید و عرضه می گردد. برای تعمیر این لوازم داشتن تجربه و متخصص بودن بسیار مهم است پس تعمیر لوازم خانگی خود را به نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج بسپارید.

 

چرا مشتریان ما برای تعمیرات خود کرج سرویس را انتخاب کرده اند؟

اکنون ما مفتخریم که در زمینه نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج، تعمیر جاروبرقی ، ظرفشویی،یخچال و فریزر،ماشین لباسشویی  و تلویزیون سامسونگ پیشتاز بوده و با ارائه خدماتی ویژه تعمیرات سامسونگ در کرج را در محل شما انجام بدهیم.

با توجه به شرایط زندگی های امروزی، اکثر منازل آپارتمانی بوده و شرایط جابجایی وسیله و حمل آن به کارگاه وجود ندارد. اکنون ما تمهیداتی فراهم نموده ایم که برای نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج دیگر نیازی به جابجایی لوازم خانگی خود نداشته باشید. تکنسین های مجرب و مجهز ما پس از تماس شما در محل حاضر و تعمیرات را بدون اتلاف وقت و در همان روز با تجهیزات کامل انجام خواهند داد.

 

داشتن ضمانتنامه درتعمیرات

دلیل محبوبیت گروه کرج سرویس، سرعت عمل، مهارت و قیمت های مناسب آن می باشد. از آنجایی که ما به مهارت و دانش تکنسین های خود ایمان داریم، تمامی خدمات انجام شده در را دارای ضمانتنامه قرار داده ایم.

ما تضمین میکنیم خدمتی که ارائه کرده ایم بدون هیچ مشکلی خواهد بود.اما اگر با درصد بسیار کمی دستگاه شما دچار همان مشکل تعمیر شده شد تکنسین های ما بدون دریافت هزینه ی مجدد تعمیر را برای شما انجام میدهند.

 

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در کرج

تعمیرگاه سامسونگ تک سرویس با داشتن جواز و پروانه کسب از اتحادیه به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ در کرج و با حضور متخصصان حوزه‌ی صنعت و الکترونیک آماده عرضه خدمات تعمیر و نگهداری جاروبرقی سامسونگ در استان البرز است .

ما به عنوان تعمیرگاه مجاز جاروبرقی سامسونگ در کرج از بهترین و تکمیل ترین قطعه های اورجینال جاروبرقی در تعمیرات سخت افزاری استفاده می کنیم، و شما را با  ارائه ی سرویس های خوب شگفت زده خواهیم کرد! نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج شما را آسوده خاطر می سازد.

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج
نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج

کرج سرویس با داشتن جواز وپروانه کسب از اتحادیه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج و با حضور متخصصان حوزه‌ی صنعت و الکترونیک آماده عرضه خدمات تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی سامسونگ در سراسر استان البرز می باشد .

ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ظرفشویی سامسونگ در کرج از بهترین و وکاملترین قطعه های اورجینال ماشین ظرفشویی در تعمیرات سخت افزاری استفاده می نماییم، و شما را با  ارائه ی سرویس های خوب شگفت زده خواهیم نمود! نمایندگی کرج سرویس شما را آسوده خاطر می سازد.باید و نبایدهای استفاده از ماشین ظرفشویی که باید بدانید.

 

 نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید سامسونگ در کرج

اگر یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما هم خراب شده است حتما اولین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که کدام تعمیرکار در کرج می تواند در نزدیترین زمان و به بهترین شکل آن را تعمیر کند؟! کدام باربری در کرج زنگ بزنم تا آن را به تعمیرگاه ببرد؟! کارگر از کجا بگیرم؟!

اگر نیاز به تعویض قطعات شد از کجا اصل و اورجینال آن را تهیه کنم؟! کدام تعمیرکار تخصص تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج را دارد؟! هزینه های حمل و نقل، کارگر، تعمیر و احیانا خرید قطعات چقدر خواهد شد؟! و خیلی سوالات دیگر که پاسخ آن ها را در کرج سرویس می یابید.

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج را به تکنسین های کرج سرویس بسپارید با خیالی آسوده خدمات سریع و تضمینی دریافت خواهید کرد .تعمیرات به طور کامل در منزل و محل شما انجام خواهد شد. دیگر مشکلات رایج در یخچال فریزرها را می توانید در این مقاله مطالعه نمایید.

 

سوالات متداولی که مشتریان عزیز در تماس های خود مکررا از ما می پرسند اغلب از موارد زیر است:

  • علت صدای یخچال سامسونگ چیست؟
  • علت لرزش یخچال سامسونگ چیست؟
  • علت عدم برودت یخچال سامسونگ چیست؟
  • علت عدم انجماد فریزر سامسونگ چیست؟
  • علت خرابی یخساز چیست؟
  • علت خرابی آبسردکن چیست؟
  • علت آبریزی چیست؟
  • علت آلارم درب باز چیست؟

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج
نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

نحوه تعویض لامپ یخچال

لامپ یخچال سامسونگ یکی از قطعاتی است که تا زمانی که به خوبی کار می کند قدر آن را نمی دانیم اما اگر بسوزد متوجه نعمت روشنایی داخل یخچال خواهیم شد.

در یخچال های سامسونگ دو نوع لامپ وجود دارد:

  1. لامپ های رشته ای
  2. و لامپ های LED

 

لامپ های رشته یا در محلی که ترموستات قرار دارد نصب شده و یا به در زیر سقف یخچال. یک محافظ طلق مانند پلاستیکی بر روی لامپ قرار دارد. ابتدا این طلق را باز می کنید ( احتمالا باید پیچ هایی داشته باشد ).

سپس لامپ را باز کرده و لامپی که تازه خریده اید را بجای آن به سرپیچ ببندید. اگر با این کار باز هم لامپ روشن نمی شود پس اشکال از سرپیچ هست. داخل سرپیچ را با چشم و یا آیینه و دوربین گوشی خود چک نمایید. شاید سولفاته شده که باید سرپیچ را عوض کنید.

اگر سرپیچ سالم بود قسمت های بعدی که باید چک کنید میکروسوئیچ یخچال و مدار یخچال هست. میکروسوئیچ در وسط یخچال و روی محل ترموستات قرار دارد.

بررسی مدار یخچال و برد، و رفع قطعی لامپ کاری نیست که افراد غیرفنی از پس آن بربیایند. باید آن را به یک فرد متخصص و فنی بسپارید. لامپ های LED بر روی دیواره نصب می شود و اگر سوخته باشد، به همان روشی که برای لامپ های رشته ای گفتیم، آنها را باز نمایید.

اغلب لامپ های ال ای دی قابل تعمیر است ولی اگر امکان نداشت، آنها را تعویض نمایید. برای باز کردن لامپ از یخچال از کاردک و پیچ گوشتی دوسو استفاده کنید.

 

روند تعمير انواع تلویزيون سامسونگ در کرج سرویس

کرج سرویس تعمير تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي  با بيش از 35 سال تجربه در زمينه ي تعمير برد و پنل تلويزيون با بهره گيري از کادر متخصص تعمير تلويزيون، آمادگي دارد تعميرات تلويزيون  شما را در اسرع وقت و با قيمت بسيار مناسب در منزل يا محل شما به عهده می گیرد.

وجه تمايز اين گروه از لحاظ فني : تسلط کامل تکنسين ها به آخرين تکنولوژي ساخت و تعمير انواع تلويزيون است که با آناليز و تحليل و بهره گيري از جديد ترين تجهيزات تعمير تلويزيون و قيمت بسيار مناسب تعميرات و قطعات هست.

پاسخگويي به تمام پرسش‌هاي مشتريان ،مدت زمان مورد نياز براي تعمير تلويزيون ، روند تعمير تلويزيون،برآورد هزينه تعمير،نياز يا عدم نياز به تعويض قطعات و اطلاعاتي از اين دست مي‌باشد.

در صورت تأييد مشتري، متخصصان اقدام به تعمير تلويزيون می نمایند. اين مجموعه تمام تلاش  خود را دارد که دليلي که باعث خرابي تلويزيون شده هست را  برطرف نماید که موجب خرابي دوباره نشود و به شما اطمينان داده مي‌شود که تمامي قطعاتِ تعويضي اصل ‌باشند.

پس از اتمام فرآيند بازسازي و تعميرات ، بررسي‌هاي نهايي می شود و کارشناسان فني، پس از انجام تست‌هاي اوليه و اطمينان از عملکرد صحيح تلويزيون، آن را تحويل ميدهند. در غير اينصورت، کالا به بخش مرکز فني ارجاع داده خواهد شد.

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج
نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

به دلیل حضور پررنگ نمایندگان فروش محصولات سامسونگ در کرج ، محصولات بسیاری شامل لباسشویی سامسونگ به فروش رفته و پس از مدتی این دستگاه ها طبیعتاً نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

نگهداری و سرویس دوره ای ماشین لباسشویی های سامسونگ شامل جرم گیری دستگاه، شامل گریس کاری، روانکاری پایه های مهار کننده و سرویس پایه های ماشین لباسشویی سامسونگ هست. سرویس دوره ای، ماشین لباسشویی شما ازخرابی دستگاه جلوگیری می کند .

شرکت ها یا موسسه هایی که دارای دستگاه های ماشین لباسشویی بسیار هستند می توانند با شرکت های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج قرارداد تنظیم کنند.

این سرویس ها شامل سرویس های دوره ای، هفتگی، ماهیانه و سالیانه می باشند. زمانی که این سرویس دوره ای به صورت مکرر و در یک دوره زمانی مشخص انجام شود باعث میشود که هزینه های خرابی دستگاه ها فوق‌العاده کاهش و در هزینه های شما صرفه جویی شود داشته باشد.

پس با استفاده از سرویس دوره ای ما می توانید هزینه های خود را بابت تعمیرات لوازم خانگی؛ یخچال، فریزر و یا کولرهای گازی و اسپیلت فوق‌العاده کاهش دهید.

 

سوالات متداول که مشتریان عزیز تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج از ما می پرسند:

  • علت روشن نشدن لباسشویی سامسونگ
  • علت نزدن دکمه های لباسشویی
  • علت تمیز نشستن لباس در لباسشویی
  • علت آبریزی لباسشویی
  • علت توقف لباسشویی وسط شستشو
  • علت چروک بیش از حد لباس ها
  • علت گرم نشدن آب
  • علت آبگیری نکردن لباسشویی
  • علت لرزش و حرکت ماشین لباسشویی
  • علت تخلیه نکردن لباسشویی
  • علت صدای شدید
  • علت باز و بسته نشدن درب لباسشویی

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج
نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج

هزینه تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی سامسونگ چقدر است؟

اگر که شما لباسشویی خود را به تعمیرگاه برده‌اید و نیازمند تعویض بلبرینگ هست طبیعتاً با هزینه های زیادی روبرو خواهید شد. این هزینه تعویض بلبرینگ شامل هزینه‌های قطعه و هزینه های سرویس دستگاه هست.

زمانی که دستگاه شما بابت تعویض بلبرینگ وارد تعمیرگاه شد یعنی اینکه باید قطعات ماشین لباسشویی کامل چک گردد و سرویس کامل روی آن انجام شود. تمام قطعات به طور کامل باز و چک خواهند شد.

این سرویس ها شامل شستشوی کامل، گریس کاری، روانکاری و سرویس جنت ‌های جاپودری و جنت های تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ می گردد. هزینه ای که بابت قطعات از شما دریافت شده بنا به کیفیت آنها متفاوت هستند.

در یک سری از ماشین لباسشویی ها بلبرینگ های مختلفی استفاده می شود که در کشورهای چین و ژاپن تولید می‌شود. بهترین نوع بلبرینگ که توسط گروه ما مورد تایید قرار گرفته بلبرینگ اس کا اف ژاپن هست.

کاسه نمدهایی که در ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می شود کاسه نمد های لبه دار هستند. قیمت های آنها بسیار متفاوت است فقط این نکته را مورد توجه قرار دهید که جنس قطعه و نوع قطعه و سرویس‌های انجام شده متفاوت می باشد.

 

کرج سرویس با چه برند هایی همکاری میکند؟

کرج سرویس با اکثر برند های ایرانی و خارجی لوازم خانگی همچون

  • آمانا
  • آدمیرال
  • زیمنس
  • بوش
  • هاردستون
  • دوو
  • جنرال الکتریک
  • آبسال
  • حایر
  • ال جی
  • سامسونگ
  • بکو
  • آاگه
  • ویرپول
  • مجیک
  • و…

همکاری میکند.

 

وبلاگ

مطالب آموزشی مرتبط