شما میتوانید با مراجعه به جدول زیر با ارورهای ماشین ظرفشویی الکترولوکس آشنا بشوید.همچنین میتوانید با توجه به کد خطا و قطعه معیوب آن را جایگزین کنید و کد خطا را رفع نمایید. 

لیست ارورهای ماشین ظرفشویی الکترولوکس

الکترولوکس ساخته شده در شرکت Electrolux که مستقر در سوئد می باشد و به زیبایی آشپزخانه اهمیت میدهد.این محصول برگرفته از تکنولوژی روز دنیا می باشد. محصولات Electrolux در کشور ما طرفداران بیشماری دارد.این ماشین ظرفشویی از کیفیت بالایی برخوردار است اما مثل همه دستگاه های دیگر دچار نقص فنی می شوند و نیازمند یک تعمیرکار ماهر می باشد.کرج سرویس

معتبرترین تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی الکترولوکس در کرج می باشد.کرج سرویس با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص سالهاست که خدمات تعمیر ماشین های ظرفشویی از جمله برند الکترولوکس را انجام می دهد. این مجموعه توانایی تعمیر ماکروفر کنوود در کرج و تعمیر جاروبرقی زیمنس در کرج و تعمیر ماشین های ظرفشویی الکترولوکس در محل را دارا می باشد.

یکی از مزایای تعمیر در محل ، تظارت شما عزیزان بر تمایی مراحل می باشد و میتوانید لحظه به لحظه پیشرفت کار را رویت فرمایید.همچنین مجموعه کرج سرویس برای کاهش هزینه های تعمیر ماشین های ظرفشویی شما عزیزان ، تمام تلاش خود را بر تعمیر قطعات معیوب انجام میدهد تا مشتریان گرامی هزینه بیشتری برای تعویض قطعات پرداخت نکنند. در صورت تعویض قطعات از برندهای اصلی استفاده میشود که طول عمر بالایی دارند.

در صورتی که ماشین ظرفشویی الکترولوکس شما نیاز به تعمیر اساسی ، سرویس و یا تعویض قطعات داشت میتوانید با کرج سرویس تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت کارشناسان خود را اعزام کنیم.

نحوه ی در خواست تکنسین جهت تعمیر در شرکت کرج سرویس به این صورت است که میتوانید در قسمت درخواست سرویس در خواست خود را ثبت نمایید

تا همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند و یا با شماره  شماره 33521323-026 در کرج تماس بگیرید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی الکترولوکس

جهت اطلاع از هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی هنگام تماس با همکاران ما از هزینه های احتمالی تعمیرات دستگاه خود مطلع شوید.همچنین در صورت تمایل میتوانید برای اعزام کارشناسان ماشین ظرفشویی الکترولوکس با شماره های ذکر شده در بالا تماس بگیرید.

گارانتی تعمیر ماشین لباسشویی

مجموعه کرج سرویس برای تعمیر ماشین های ظرفشویی که انجام میدهد 6 ماه گارانتی در نظر میگیرد تا مشتریان گرامی بتوانند با خیالی آسوده وسایل پرکارد خود مانند ماشین ظرفشویی را به کارشناسان ما قرار دهد.