جستجوی مقالات

تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج

تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج

برند RTC یکی از برند های پرطرفدار ایران بوده و در زمینه کولر گازی نیز فعال است. نمایندگی تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج با احترام به نظرات مردم و آسودگی خاطر آن ها، بالاترین کیفیت خدمات را به این برند ارائه کرده است.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر تمام دستگاه ها همراه با گارانتی می باشد.

گروه ما یک مرکز حرفه ای و منحصر به فرد در کرج و تهران بزرگ به صورت شبانه روزی با تکنسین ها و مهندسین حرفه ای، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج در حال فعالیت می باشد.

تکنسین های این مرکز با آخرین تکنولوژی های روز دنیا آشنا هستند و علاوه بر به روز بودن، قابلیت های منحصر به فرد این تعمیرکاران در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی RTC سبب شده تا تعمیر این دستگاه ها به صورت محلی و بدون نیاز به جابجایی انجام شود و هزینه تعمیر کولر گازی RTC برای مشتریان گرامی تا 20 درصد کاهش یافته است.

مشکلات رایج در کولر گازی آر تی سی

فصل تابستان آنقدر گرم است که همه مجبور به استفاده از کولر و کولر گازی هستند. عملکرد صحیح و خوب کولر گازی در این فصل بسیار مهم است. اگر به دلایلی کولر گازی عملکرد خود را از دست بدهد، تحمل گرما برای همه دشوار می باشد.

بنابراین باید سرویس مورد نیاز دستگاه خود را به صورت منظم یا حداقل سالی یک بار انجام دهید تا از خرابی یا مشکل دستگاه فوق جلوگیری کنید.

اهمیت تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج

کولر گازی یک سیستم خنک کننده محبوب است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شود و سهم بازار بسیار بالایی دارد.

برند RTC، برندی شناخته شده در بازار است که در زمینه تولید انواع کولرگازی، ایستاده، دو تکه و مدل های پنجره ای فعالیت می کند.

وقتی صحبت از کیفیت این محصول به میان می آید، RTC یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی است و مطمئنا شرکت های بزرگ محصولات باکیفیت را وارد بازار می کنند.

زیرا اگر شخصی از محصول ناراضی باشد، از تعداد مشتریان آن برند یا شرکت کاسته می شود. تعمیر کولر گازی در کرج و سایر شهر های دیگر به دلیل استفاده زیاد از این برند اهمیت ویژه ای دارد.

عیب یابی و تعمیرات کولر گازی آر تی سی

کولر گازی RTC گاهی اوقات دچار مشکلات و ایرادات خاصی می شود. در ادامه این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم و نحوه رفع آن ها را به شما توضیح می دهیم.

خنک نکردن کولر گازی RTC

اگر کولر گازی خنک نمی کند، دلایل مختلفی وجود دارد که نیاز به عیب یابی کولر گازی RTC دارید تا بتوانید مشکل را پیدا کنید و کولر گازی RTC را تعمیر کنید.

بیایید با ساده ترین مشکل شروع کنیم. برای مثال ممکن است دریچه خروجی کولر گازی RTC بسته باشد که با باز کردن آن به راحتی می تواند محیط را خنک کند. مرحله بعدی ممکن است مشکل از کمپرسور باشد و نیاز به تخصص کافی برای تعمیر و رفع آن دارد.

یکی دیگر از مشکلات رایج این است که فن کولرگازی RTC ممکن است معیوب باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. کثیف بودن فیلترهای تهویه مطبوع می تواند یکی از دلایلی باشد که سرویس به موقع تهویه مطبوع می تواند مانع از این ایرادات شود.

مشکل اصلی خنک نکردن کولر گازی، تمام شدن گاز کولر گازی است. می توانید کولر گازی RTC را با شارژ آن تعمیر کنید.

روشن نشدن کولر گازی آر تی سی

اگر کولر گازی روشن نشود، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد. برای عیب یابی کولر گازی RTC باید از سطحی ترین مسائل شروع کرد و آنها را شناسایی کرد.

به عنوان مثال ممکن است دو شاخه کولر گازی را به برق وصل نکرده باشید، اگر مشکل اصلی همین باشد، نیازی به تعمیر کولر گازی RTC ندارید و می توانید با اتصال کولر گازی به برق، مشکل را برطرف کنید. در مرحله بعد، اگر همه چیز خوب پیش رفت، باید از یک فازمتر برای بررسی خروجی برق استفاده کنید.

تا ببینید آیا جریان دارد یا خیر. اگر راه حل های بالا مشکل شما را حل نکرد، می توانید با مرکز تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج تماس بگیرید.

یخ زدگی کولر گازی آر تی سی

در برخی موارد، کولر گازی ممکن است یخ زده باشد و به طور معمول کار نکند. برای این کار باید کولر گازی RTC را عیب یابی کرده و سپس آن را تعمیر کنید.

علت این مشکل ممکن است خرابی فن کولر گازی باشد، زیرا هوای سرد به درستی به سمت بیرون منتقل نمی شود و هوای سرد در یک جا جمع شده و یخ زده است. در این صورت، فن باید تعمیر یا تعویض شود.

مشکل دیگری که در کولر گازی RTC باید عیب یابی شود، سوراخ شدن مخزن یا لوله های انتقال گاز مبرد است. این امر باعث یخ زدن آن در صورت خارج شدن یکباره می شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج

تعمیر کولر گازی یک تخصص است. تعمیرات حرفه ای کولر گازی RTC توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج انجام می شود.

تعمیرکاران کولر گازی RTC با گذراندن دوره آموزشی کولر گازی اسپیلت، در این مرکز فنی و تخصصی، در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تعمیر کولرگازی آر تی سی در کرج خواهند کرد.

یک تعمیرکار ماهر کولر گازی می تواند به درستی مشکل را تشخیص دهد و هزینه تعمیر کولر گازی RTC را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

تعمیر کولر گازی RTC در محل

نمایندگی تعمیر کولر گازی آر تی سی در کرج، به عنوان تعمیرگاه مجاز کولر گازی RTC یکی از حرفه ای ترین مراکز خدمات و تعمیرات در کرج می باشد و سال هاست که در این زمینه کاملا تخصصی و علمی فعالیت می کند.

این مرکز با داشتن حرفه ای ترین تعمیرکاران در تهران و کرج، سال ها تجربه در تعمیر کولر گازی RTC را با آخرین علم روز دنیا تلفیق کرده تا به یکی از بهترین مراکز تعمیر در این زمینه تبدیل شود. این مرکز، نمایندگی مجاز تعمیرات انواع کولر گازی RTC می باشد.

تعمیرات انواع کولر گازی RTC توسط تعمیرکار حرفه ای این نمایندگی در کمترین زمان ممکن در محل شما انجام می شود. بنابراین نیازی به مراجعه مستقیم مشتریان و جابجایی دستگاه  معیوب نیست.

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی آر تی سی

در صورت مواجه شدن با هر یک از مشکلات فوق در کولر گازی آز تی سی، باید در اسرع وقت با مرکز تعمیرات اسپلیت آر تی سی تماس بگیرید.

پس از تماس با یکی از شعب مجاز پشتیبانی تعمیرات آر تی سی این نمایندگی جهت تعمیر دستگاه، با یکی از کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. اگر مشکل جدی وجود ندارد، مشاوران این مرکز به صورت تلفنی می توانند مشکل را حل کنند.

در غیر این صورت، هنگام ثبت درخواست، تکنسین آموزش دیده حداکثر تا 2 ساعت در محل حاضر می شود تا دستگاه شما را سرویس و تعمیر کند.

علاوه بر این، تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی انجام می شود. ضمناً کلیه هزینه های نصب، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات مطابق با تایید اتحادیه و البته پس از اعمال تخفیف مورد نظر محاسبه خواهد شد.

سخن پایانی

خدمات تعمیر کولر گازی آر تی سی یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان و کاربران این دستگاه می باشد.

با توجه به استفاده مداوم و طولانی مدت از این دستگاه، احتمال خرابی دوچندان می شود، لذا جهت سرویس به موقع و تعمیر تخصصی دستگاه با همکاران و کارشناسان فنی نمایندگی تعمیرات کولر گازی آر تی سی در کرج تماس حاصل فرمایید.

وبلاگ

مطالب آموزشی مرتبط