جستجوی مقالات

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج توسط مهندسین متخصص و تکنسین های ماهر و باتجربه انجام می گیرد. این مرکز در شهر کرج یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد است که به طور بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مشتریان محترم است.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر تمام دستگاه ها همراه با گارانتی می باشد.

نیروهای این مرکز با فناوری های نوین و جدید دنیا آشنا هستند و در زمینه تعمیر و سرویس دهی به ماشین لباسشویی ها توانایی منحصر به فردی دارند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی، خدمات و سرویس دهی خود را بدون نیاز به جابه‌جایی انجام می دهد. هزینه تعمیر لباسشویی در نمایندگی تعمیرات ، برای مشتریان گرامی با چند درصد کاهش هزینه انجام می شود و دلیل آن انجام تعمیر در محل دستگاه است.

آنچه که قرار است در این محتوا بخوانید :

تاریخچه لباسشویی

انسان ها در سالهای زیادی لباس های خود را در رودخانه ها و دریاچه ها و… می شستند. اما در سال ۱۷۶۷ یعقوب کریستن شفر آلمانی نظری برای اختراع ماشین لباسشویی مطرح کرد. این ایده باعث اختراع ماشین لباسشویی شد که به طور چشمگیری کارهای خانه داری را کوتاه و سبک می کرد.

پس از ۳۰ سال از ثبت ایده اولیه، اولین ماشین لباسشویی توسط ناتانائیل در آمریکا اختراع شد. اما بعد از ۳۰ سال، بعد از اختراع آن در سال ۱۹۲۸ ماشین لباسشویی به پرفروش ترین لوازم خانگی تبدیل شد و در سال حدود یک میلیون دستگاه به فروش رسید. در این روزها هر ساله میلیون ها ماشین لباسشویی تولید می شود.

اما به مرور زمان برخی از آنها دچار خرابی و فرسودگی می شوند و در این مواقع خدمات مرکز نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج  آماده به کمک رسانی به شما است.

انواع ماشین‌های لباسشویی

این دستگاه‌ها برند های متفاوتی دارند و همچنین دارای مدل های مختلف نیز هستند. این مدل ها در دو نوع درب در جلوی دستگاه و یا درب در بالای دستگاه موجود هستند. توضیح مختصری درباره هر کدام از این دو نوع لباسشویی به شرح زیر است:

ماشین لباسشویی با درب در جلوی آن: این نوع از این دستگاه ها رایج تر هستند. کارخانه‌های تولید لباسشویی، اکثرا این مدل را تولید می کنند و دلیل آن پرطرفداری این نوع لباسشویی است.

ماشین لباسشویی با درب از بالا: درب ورودی این نوع لباسشویی از بالای دستگاه است. این ماشین به کمک نیروی جاذبه و تکنولوژی های روز دنیا عمل شستشو و خشک کردن لباس ها را انجام می دهد. این مدل لباسشویی کاملا اتوماتیک است و برنامه های از پیش تعیین شده دارند. این ماشین ها کاملا اتوماتیک کار خود را انجام می دهند.

نکات مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی

ظرفیت و اندازه دستگاه: برای انتخاب یک ماشین لباسشویی اولین نکته توجه به ظرفیت دستگاه و اندازه آن است. در هنگام خرید لباسشویی برای اینکه بتوانید در بین هزاران مدل تولید شده از لباسشویی، یک انتخاب درست داشته باشید، باید به ظرفیت ماشین لباسشویی مورد نیاز خود دقت کنید تا به تعمیر ماشین لباسشویی در کرج کمتر نیاز پیدا نمایید. همچنین باید بدانید اندازه موجود در خانه شما چقدر است تا لباسشویی‌ای به همان اندازه خریداری کنید.

جنس درام (محفظه شستشوی دستگاه):

مورد بعدی که در هنگام خرید لباسشویی باید به آن توجه کنید، جنس درام یا همان محفظه شست‌وشوی لباس است. امروزه با اینکه تمامی لباسشویی‌های تولید شده جنس درامشان از استیل است ولی در همه آنها از جنس مرغوب استفاده نشده و جنس و کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت است. قبل خرید لباسشویی بهتر است به پیشنهاد خریداران دیگر نیز توجه کنید.

منطق فازی:

اگر دستگاه ماشین لباسشویی‌ای شما قصد خرید آن را دارید دارای ویژگی منطق فازی باشد، دیگری نیازی نیست به اینکه قبل از روشن کردن دستگاه به مواردی همچون: میزان آب و مواد شوینده، نوع برنامه شستشو، جنس و حجم لباس و غیره فکر کنید؛ زیرا محصول شما با داشتن این ویژگی همه این موارد را بصورت خودکار سنجیده و بهترین برنامه شستشو را با کمترین مصرف انرژی ایجاد کرده و لباس‌هایتان را به تمیزی شستوشو می‌دهد.

برنامه های مختلف شستشو دهنده لباس:

به طور کلی تمام ماشین‌های لباسشویی تولید شده دارای سه برنامه کلی شستشو دهندگی هستند که عبارتند از: شستشوی سریع که برای مصارف روزانه تعبیه شده است، شستشو با تاخیر برای تمیزی بیشتر لباس‌ها و همچنین شستشو با بخار که سبب می‌شود تا سخت ترین لکه‌ها از روی لباس‌هایتان پاک شود ولی فقط جدیدترین لباس‌شویی‌هایی که ساخته شده‌اند دارای این برنامه هستند.

کنترل دمای آب:

مورد بعدی که توصیه می کنیم حتما برای خرید ماشین لباسشویی به آن توجه کنید، قابلیت کنترل دمای آب ورودی به دستگاه از سوی سیستم آن است. فراموش نکنید گاهی شستن لباس ها با آب بسیار سرد خصوصا در زمستان و یا آب بیش از اندازه گرم سبب عدم تمیزی در لباس ها می شود و حتی آب با درجه حرارت بالا نیز سبب رنگ دهی لباس ها به یکدیگر خواهد شد.

تسمه ای یا بدون تسمه:

از دیگر موارد مهم در هنگام انتخاب و خرید ماشین لباسشویی، تسمه‌ای بودن و یا نبودن دستگاه است. در لباسشویی‌های بدون تسمه لرزش و تولید صدای کمتری ایجاد می‌شود و منابع برق و آب بیهنه‌تر مصرف می‌شوند و هم‌چنین دستگاه با توجه به مقدار وزن لباس‌ها در درام خود کار می‌کند.

یعنی زمانی که وزن لباس‌های موجود در درام لباسشویی زیاد باشد، دستگاه مانع از آغاز به کار شده و سبب می شود تا موتور ماشین لباسشویی از عمر مفید بیشتری برخوردار باشد. البته این مدل‌های بدون تسمه به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی که دارند هزینه بالاتری نیز نسبته به مدل‌های با تسمه دارند و در هنگام آسیب دیدگی هزینه تعمیر بیشتر نیز در بردارند.

سرعت چرخش:

نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید ماشین لباسشویی به آن توجه کنید، سرعت چرخش لباسشویی است که واحد اندازه گیری آن، دور بر دقیقه است. زمانی پروسه شستشوی لباس ها سریعتر و خشک کردن آن ها نیز زودتر صورت می‌گیرد که سرعت چرخش دستگاه بالا باشد.

صفحه نمایشگر:

ماشین‌های لباسشویی در دو دسته صفحه نمایش دار و بدون صفحه نمایش تقسیم ‌می‌شوند که هر دوی آنها با توجه به نیاز افراد ویژگی‌های مثبتی دارند. در یک لباسشویی وجود یک نمایشگر کمک شایانی در جهت انتخاب برنامه شستشو، میزان سرعت چرخش و زمان مناسب برای انجام عمل شستشو لباس‌ها می‌کند و از مزایای زیادی برخوردار است. ولی در لباسشویی‌های بدون صفحه به دلیل اینکه فاقد صفحه هستند، از قیمت پایین‌تری برخورداراند.

امکانات جانبی:

امروزه ماشین‌های لباسشویی که جدیدا تولید شده‌اند از امکانات جانبی فراوانی همچون: قفل کودک، قابلیت اضافه کردن لباس، شستشو از راه دور، باز کننده چروک، آبکشی اضافه و غیره برخوردار هستند. وجود هر یک از امکانات گفته شده بر قیمت نهایی محصول خریداری شده اثر می‌گذارد.

برچسب انرژی:

بهتر است همواره به سراغ خرید ماشین‌های لباسشویی که استاندارد بوده و دارای برچسب انرژی A و یا A+ هستند بروید هر چند که محصولات خانگی مصرف انرژی آنها بستگی به میزان استفاده شما دارد ولی برای اینکه خیال شما را از بابت صرفه جویی در مصرف برق و همچنین آب کاملا آسوده نماید داشتن برچسب انرژی A و A+ بهتر است.

قیمت ماشین لباسشویی:

ماشین‌های لباسشویی تولید شده امروزی به دلیل اینکه از امکانات زیادی برخوردار هستند قیمت بسیار بالایی دارند به همین دلیل بهتر است برای خرید لباسشویی به بودجه خود دقت کنید و به دنبال محصولاتی باشید که با میزان پول شما در تناسب هستند و از ضمانت نامه معتبری نیز در این بین برخوردار هستند.

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

در زندگی امروز کمتر خانه‌ای وجود دارد که در آن لباسشویی نباشد و ماشین‌های لباسشویی امروزه به یکی از تجهیزات و دستگاه‌های متداول و پرکاربرد تبدیل شده‌اند که استفاده زیاد از این وسیله می‌تواند برای قطعات آن مشکلاتی ایجاد کند.

اگر ماشین لباسشویی‌ای دچار مشکل شد و افراد خانواده به مشکل آن اهمیت ندهد باعث می‌شود تا مشکل ایجاد شده برای لباسشویی بیشتر و جدی‌تر شود.

در نتیجه قطعات بیشتری از لباسشویی خراب شود که نتیجه این کار چیزی جز وارد شدن هزینه بالای تعمیر لباسشویی به خانواده‌ نیست.

چه زمانی به تعمیر ماشین لباسشویی در کرج نیاز است؟

معمولا محصولات خانگی زمانی که دچار مشکل می‌شوند برخی از مشکلات آنها که سطحی به حساب می‌آیند را می‌توان به راحتی و بدون داشتن دانش خاصی حل کرد.

در واقع اگر لباسشویی دچار مشکل سطحی شد برای عیب یابی چنین مشکلاتی نیازی به مراجعه به تعمیر کار نیست و خود شخص نیز با داشتن کمی اطلاعات راجب لباسشویی می‌تواند مشکل ایجاد شده بر طرف کند.

اما اکثر مشکلاتی که ممکن است برای ماشین‌های لباسشویی پیش بیاید، تخصصی هستند و نیاز به تعمیرکار حرفه‌ای دارند. این نوع مشکلات برای شناسایی منشأ و رفع آن باید از افراد حرفه‌ایو متخصص که در این زمینه فعالیت دارند کمک گرفت.

در ادامه این مطلب ، چند مورد از عیوب رایج ماشین‌های لباس موجود در بازار را بیان کرده و نکاتی در مورد عیب‌یابی و تعمیر آنها خواهیم گفت.

همچنین در این مطلب نکاتی در مورد هزینه‌ سرویس، تعمیر و تعویض قطعات ماشین لباسشویی و سؤالات متداولی که بیشتر افراد ممکن است در استفاده از ماشین لباسشویی با آن برخورد کنند، بیان کرده ایم تا نسبت به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج علم کافی داشته باشید و بتوانید خود نسبت به تعمیر لباسشویی اقدام کنید.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
حضور تعمیرکاران کرج سرویس در درب منزل یا محل کار شما در کمترین زمان

برخی از رایج ترین مشکلات و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

  • روشن نشدن دستگاه لباسشویی و تعمیر آن:

در ابتدا لازم است که بدانیم نوع ماشین لباسشویی ما الکترونیکی است یا مکانیکی؟ اگر دستگاه ما الکترونیکی باشد برد الکترونیکی ، خازن برق ورودی ، سیم کشی ، دوشاخه برق و موتور دستگاه ممکن است یکی از دلایل روشن نشدن لباسشویی باشد.

ولی اگر لباسشویی از نوع مکانیکی باشد تایمر، خازن، سیم کشی، دوشاخه برق، موتور آن ممکن است باعث بروز مشکل شده باشد. در ابتدا حتما سیم برق دستگاه را چک کنید چون امکان دارد به هر دلیلی از پریز بیرون بیاید.

بعد از آن حتما از بسته بودن درب آن مطمئن شوید. بعد از اطمینان داشتن از نبود دو مسئله گفته شده، باید برای بررسی دقیقتر ماشین لباسشویی از یک تعمیرکار کمک گرفته تا از دستگاه بازدید و مراحل عیب یابی را انجام دهد.

در میان موارد گفته شده جز برد الکترونیکی و تایمر تمامی در دسته خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرج در محل قرار میگیرند.

  • تکان های زیاد و سر و صدای

    بیش از حد:

اکثر دلیل تکان‌های زیاد لباسشویی، تراز نبودن محل آنها است که به راحتی قابل رفع شدن است. دلیل دیگر صدای زیاد، این دستگاه وجود داشتن جسم خارجی، غیر از پارچه در آن است.

دلیل بعدی این صدا امکان خراب بودن یکی از قطعات درون آن است. اما برای بررسی دقیقتر عیب یابی لباسشویی لرزش و تکان‌های شدید لباسشویی در برخی موارد به دلیل خرابی کمک ها یا در آمدن فنر نگهدارنده دیگ هستند.

ماشین‌های لباسشویی برای اینکه از وارد شدن ضربه به بدنه لباسشویی جلوگیری و از نگهداری کنند، از 2 تا 4 کمک استفاده می‌کنند که گاهی ممکن است این کمک‌ها در اثر نشتی آب و زنگ زدگی حالت فنری خود را از دست دهند.

اگر این کمک‌ها دچار مشکل شوند در لباسشویی رفته رفته تکان‌ها و لرزش‌های بیشر و محسوس‌تری ایجاد می‌گردد.

اگر کمک‌های لباسشویی دچار مشکل شود و سریعا اقدامی برای تعمیر آنها صورت نگیرد، سایر قسمت ها مثل سیم کشی، میکروسویچ، بلبرینگ‌ها، موتور و تسمه نیز دچار مشکل میگردند.

  • تخلیه نشدن آب دستگاه لباسشویی:

این مسئله شایع ترین علت خرابی لباسشویی است. تخلیه نشدن صحیح آب دستگاه دو علت دارد.

اگر آب دستگاه لباسشویی اصلا تخلیه نشود ممکن است موتور تخلیه آب خراب باشد در نتیجه نیازمند تعمیر یا تعویض آن قطعه است.

اما اگر تخلیه آب به کندی انجام می شود ممکن است موتور کثیف شده باشد یا آشغال یا پرز راه آن را مسدود کرده باشد.

در این مورد با تمیز کردن موتور مشکل برطرف می‌شود. اما برای بررسی دقیق‌تر باید دانست که ماشین لباسشویی به نحوی برنامه ریزی شده است که اگر آبی داخل لباسشویی بود درب لباسشویی قفل شده و این کار به منظور جلوگیری از نشتی آب صورت می‌گیرد.

به طور کلی لباسشویی در حین شستن لباس‌ها 2 تا 3 بار آبگیری و تخلیه آب را انجام می‌دهد و اگر در هر یک از این مراحل لباسشویی نتواند عمل تخیله آب را انجام دهد، روند شستن لباس‌ها متوقف می‌گردد.

گاهی این عدم تخلیه آب از لباسشویی به دلیل این است که با ورود یک لباس کوچک ( جوراب ) به پمپ تخلیه و مسدود شدن آن، تخلیه آب صورت نگیرد.

البته در مواردی ممکن است مشکل اساسی‌تری نظیر شکشته شدن پروتنه و یا سوختن پمپ تخلیه ایجاد شده باشد که نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در کرج است.

  • مسئله در اجرای برنامه های ماشین یا صفحه لمسی آن:

اگر این مسئله اتفاق افتاد به خرابی برد الکتریکی دستگاه فکر کنید. همچنین تخریب تاچ اسکرین ماشین لباسشویی هم ممکن است ایجاد شده باشد.

هر دوی این تخریب ها به راحتی با تماس با تعمیر ماشین لباسشویی در کرج به صورت تخصصی برطرف می شوند. اگر شما در اسکرین لمسی دستگاه، ارور مشاهده کنید به احتمال زیاد مشکل نرم افزاری ایجاد شده است.

شما خودتان می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما مسئله ماشین لباسشویی را برطرف کنید.

  • نچرخیدن دیگ داخلی دستگاه لباسشویی:

این مسئله خوشایند نیست و می تواند به دلیل تخریب قطعات اصلی دستگاه لباسشویی باشد. این مسئله ممکن است به دلیل سنگینی بیش از حد ماشین لباسشویی و یا ضربه به چفت در به وجود آید. این آسیب همچنین در هنگام سبکی زیاد دستگاه نیز ایجاد می شود. در این زمان موقع خشک کردن لباس ها، دیگ یا تسمه در دور تند حرکت می کند و از مدار بالانس خود خارج می شود.

در این مواقع باید لباسشویی حتما تعمیر شود. این دستگاه به وسیله تعمیر ماشین لباسشویی در کرج دوباره ترمیم و تعمیر می شود.

  • آبگیری نامناسب و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج :

این اتفاق ممکن است در زمان شروع یا پایان کار دستگاه پیش بیاید. از جمله بیشترین دلایل این اتفاق، خرابی پمپ ماشین و همچنین بسته شدن راه شلنگ تخلیه به علت پرزگرفتگی و یا کثیفی هستند.

  • اگر لباسشویی لباس ها را تمیز نمی‌شوید:

در صورتی که لباس های شما به وسیله لباسشویی خوب شسته نمی شود و یا در زمان اتمام کار، لباس ها بوی خوبی ندارند، ابتدا آنرا یک دور خالی روشن کنید. راه های دیگری نیز برای تمیز کردن لباسشویی موجود است.

مثلا می توانید از ۲ فنجان سرکه سفید به همراه یک چهارم فنجان آب و جوش شیرین استفاده کنید. این محلول را داخل محفظه محلول شوینده و نرم کننده بریزید. سپس لباسشویی را یک دور روی دور سبک روشن کنید.

همچنین می توانید ترکیب سرکه و سفیدکننده را نیز برای نابود کردن باکتری و قارچ های موجود در درون ماشین لباسشویی استفاده کنید..

دلیل کار نکردن لباسشویی و تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

اگر ماشین لباسشویی شما روشن میشود اما هیچ عکس العمل دیگری نیز شروع به کار کردن و صدا دادن ایجاد نمی‌کند قطعاتی ممکن است دچار ایراد شده باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

کار نکردن لباسشویی ممکن است به دلیل موارد گفته شده در ذیل باشد:

  1. خرابی میکروسویچ قفل درب
  2. شکستن زبانه درب
  3. خرابی پمپ تخلیه و ماندن آب در لباسشویی
  4. خرابی برد الکترونیکی و صادر نشدن فرمان شروع بکار
  5. خرابی دکمه Power ، start
  6. تمام شدن ذغال های موتور

برای اینکه به طور دقیق از مشکل و عیب لباسشویی مطلع شوید باید هرکدام از قطعاتی که در بالا گفته شده بصورت جداگانه تست شوند تا مشکل لباسشویی مشخص گردد.

چرا آب وارد ماشین لباسشویی نمیشود ؟

روند شستوشوی لباس‌ها با ورود آب به لباسشویی آغاز می‌شود و اگر آبی به ماشین لباسشویی وارد نشود، دستگاه عملا دچار مشکل بزرگی شده است. این مشکل یکی از مشکلات رایج و متداولی از ماشین لباسشویی هاست که بسیاری از تعمیرکاران ماشین لباسشویی با آن روبرو می‌شوند ودر این هنگام قطعات زیادی را بررسی می‌کنند.

برخی از قطعات لباسشویی با در هنگام آبگیری نکردن لباسشویی مورد بررسی قرار گیرند که عبارت اند از :

  1. شیلنگ آب ورودی
  2. فیلتر های شیر برقی
  3. شیر برقی
  4. هیدرو سنسور یا هیدرواستات
  5. شیلنگ های آب از شیر برقی تا دیگ
  6. برد الکترونیکی

هر کدام از این موارد گفته شده می‌تواند باعث وارد نشدن آب به لباسشویی شود و شما باید در چنین مواقعی حتما به یک تعمیر ماشین لباسشویی در کرج مراجعه کنید.

تعمیرات لباسشویی کار نکردن دور تند خشک کن

دور خشک کن آخرین مرحله شستشوی لباسشویی است ، که گاهی ممکن است قطعاتی از لباسشویی دچار مشکل شده باشند. این قطعات عبارت‌اند از :

  1. خرابی موتور
  2. خرابی تاخو یا تاکومتر موتور
  3. خرابی برد الکترونیکی
  4. تخلیه نشدن آب لباسشویی
  5. اضافه بار لباسشویی
  6. سوختن سیم پیچ دور تند

تعمیرات ماشین لباسشویی در تمامی موارد گفته شده در بالا به جز مشکلات برد الکترونیکی، در منزل توسط تعمیرکاران لباسشویی در شهر کرج انجام می‌گردد.

هزینه تعمیر و قیمت قطعات ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرج بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود و در هر شهری از ایران متفاوت است.

میزان خرابی قطعات لباسشویی و سطح تخصص مورد نیاز تعمیرکار و هم‌چنین مدت زمانی که طول می‌کشد تا یک قطعه تعمیر شود و حتی قطعات یدکی مورد نیاز که باید تعویض شوند تا لباسشویی به طور کامل تعمیر شود.

همگی در تعیین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اثرگذار هستند و می‌توانند در هر منطقه از ایران با توجه به قیمت قطعات هزینه تعمیر لباسشویی را بالا یا پایین برند.معمولاً هزینه تعمیر بسته به قیمت قطعات که در منطقه به یک نرخ است و میزان تخصصی یک تعمیرکار دارد، متفاوت است.

به همین دلیل نمی‌توان نرخ مشخصی برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرج و در هر شهری تعیین کرد. اما هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات دچار مشکل شده لباسشویی در شهر کرج معمولاً نیز می‌تواند متغیر باشد. قطعاتی که در سرویس تعمیر ماشین لباسشویی تعویض یا تعمیر می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • برد الکترونیکی مدار فرمان
  • موتور ماشین لباسشویی
  • تایمر و مدار آن
  • فنرها، بلبرینگ‌ها و سیستم چرخش دیگ
  • فیلترهای آب
  • میکرو سوئیچ
  • لاستیک‌های درب ماشین لباسشویی
  • تایمر مکانیکی
  • تایمر دیجیتال
  • کمک فنر
  • شیر برقی
  • پمپ تخلیه
  • خرطومی
  • کاسه نمد، بلبرینگ
  • دیگ ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرج به موارد زیر بستگی دارد

  1. نصب کامل ماشین لباسشویی
  2. تعمیر تایمر مکانیکی
  3. تعمیر تایمر دیجیتال
  4. تعویض کمک فنر
  5. تعویض شیر برقی:
  6. تعویض میکرو سوییچ
  7. تعویض لاستیک درب ماشین
  8. تعویض موتور
  9. تعویض پمپ تخلیه
  10. تعویض خرطومی
  11. تعمیر یا تعویض هیدرو استارت
  12. تعویض دیگ ماشین
  13. نصب شیر ماشین لباسشویی
  14. تعویض فیلتربه همراه جرمگیری و شستشو
  15. تعویض سنسور
  16. تعمیر صفحه دیجیتالی
  17. تعویض کاسه نمد، بلبرینگ

سخن آخر

شما در این مقاله با نکات تعمیر ماشین لباسشویی در کرج و سایر موارد مربوط به دستگاه لباس شویی آن آشنا شدید و هم‌چنین در هنگام معیوب شدن لباسشویی خودتان می‌توانید به نگاه اولیه به لباسشویی برخی از مشکلات سطحی گفته شده در مطلب را حل کنید و از هزینه تعمیر لباسشویی جلوگیری کنید.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر دستگاه با بالاترین کیفیت صورت می گیرد و در صورت نیاز به تعویض قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

البته اگر مشکل لباسشویی جدی بود از دستکاری و تعمیر لباسشویی جلوگیری کنید؛ زیرا این کار شما نه تنها به تعمیر قطعات کمک نمی‌کند بلکه باعث خرابی بیشتر لباسشویی می‌گردد.

وبلاگ

مطالب آموزشی مرتبط