جستجوی مقالات

تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج

تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج

یخچال فریزر یکی از وسایلی است که در هر خانه ای وجود دارد و در صورت بروز مشکل بسیاری از کارهای آشپزخانه دچار مشکل می شوند. در این مقاله مشکلات رایج فریزر وایت هاوس را مورد بحث قرار می دهیم. احتمالاً بسیاری با مشکلات یخچال و فریزر وایت هاوس مواجه شده باشند و نیاز به خدمات تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج داشته باشند، اما ممکن است خودتان با کمی تحقیق یا جستجو در اینترنت مشکل را حل کنید. در این مقاله مطالبی درباره مشکلات فریزر و نیاز به نمایندگی تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج عنوان شده است.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر تمام دستگاه ها همراه با گارانتی می باشد.

مشکلات رایج و نیاز به تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج

مشکلاتی که در فریزر رخ می دهد اغلب به نحوه استفاده و خرابی قطعات ساده موجود در آن برمی گردد. قطعات قابل تعویض یا رعایت نکات مورد نیاز برای مراقبت از فریزر وایت هاوس مهم می باشد. در اینجا پنج مورد از رایج ترین مشکلات فریزر وایت هاوس و نحوه رفع آن ها آورده شده است:

برفک زدن فریزر وایت هاوس

برفک یکی از رایج ترین مشکلات اکثر فریزرها است که دلایل متفاوتی دارد و بسته به محل برفک راه حل های متفاوتی دارد.

برفک در اطراف درب فریزر وایت هاوس دیده می شود

وجود برفک در اطراف درب به دلیل این است که درب کاملا بسته نشده است. ممکن است مواد غذایی طوری در فریزر قرار داده شوند که از قرار گرفتن صحیح واشر درب جلوگیری شود. برای رفع این مشکل، محل چیدمان مواد غذایی و بسته بندی را در فریزر مرتب کنید. اگر کشوهای فریزر به درستی جای خود قرار نگرفته‌اند، آن‌ها را درست کنید و مطمئن شوید که جا یخی های فریزر نیز کاملاً جاسازی شده‌اند.

برفک در همه جا و به صورت کم دیده می شود

اگر همه جا مقدار کمی برفک وجود دارد، ممکن است دمای فریزر خیلی پایین باشد. اگر دمای فریزر روی درجه پایین تنظیم شود، دستگاه قادر به حذف آب از هوای سرد فریزر نخواهد بود و قبل از شروع فرآیند خنک‌سازی بعدی، هوای سرد فریزر به برفک زدگی تبدیل می‌شود. برای رفع این مشکل دمای فریزر را روی 18- درجه سانتیگراد یا 0 درجه فارنهایت تنظیم کنید.

برفک در همه جا و به صورت کاملاً یخ زده و سفت دیده می شود

باز گذاشتن درب یخچال فریزر باعث ایجاد برفک زدگی در اطراف درب می شود که به مرور زمان تمام دستگاه را می پوشاند. برای رفع این مشکل باید درب دستگاه به درستی بسته شود. با بسته شدن درب برفک زدگی برطرف می شود و دستگاه به حالت عادی باز می گردد.

برفک در قسمت عقبی فریزر وایت هاوس در محل سیم پیچ اپراتور دیده می شود

برفک زدگی در ناحیه ای که کویل اپراتور در آن قرار دارد، نشان می دهد که مشکلی در چرخه یخ زدایی فریزر وجود دارد. علت این مشکل می تواند خرابی قطعاتی مانند سنسور یخ زدایی، برد کنترل، تایمر یخ زدایی و هیتر باشد. برای رفع این مشکل باید به کارشناسان فنی و افراد شاغل در زمینه تعمیر و عیب یابی یخچال مراجعه کرد. نمایندگی تعمیر فریزر در کرج به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد و برای برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

صداهای عجیب فریزر وایت هاوس

یکی از راه حل های ممکن برای مشکل صداهای عجیب در فریزر وایت هاوس تعویض فن اپراتور است. اما قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که فریزرهای دیگری را که دقیقا همان صدا را تولید می کنند، با تعویض فن مشکلشان حل شده است یا خیر. صداهای اضافی در فریزر می تواند دلایل دیگری داشته باشد:

  • صدای sizz مانند به دلیل دوره یخ زدایی است.
  • صدای فش فش ناشی از سرعت بالا و پایین فن.
  • صدایی که توسط یخ ساز و به دلیل عبور یخ ها در مخزن ایجاد می شود.
  • صدای شر شری که مانند آب ریختن است و در هنگام یخ سازی انجام می شود.

با وجود این صدا، زمانی که سلامت و عملکرد تمام اجزای فریزر را بررسی می کنید و متوجه می شوید که به احتمال زیاد همه آنها به درستی کار می کنند، ممکن است با خود فکر کنید که احتمالاً مشکلی در قسمتی از یخچال فریزر وجود دارد. این صداها به دلیل شرایط عادی ایجاد می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات صداهایی که یخچال شما تولید می کند، باید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کرده و یا با نمایندگی تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج تماس حاصل نمایید.

وجود مقداری آب روی طبقه پایین فریزر

اگر مقدار کمی آب روی طبقه زیرین فریزر مشاهده کردید، احتمالاً باید یخ زدایی و محل خروجی آب دستگاه را تمیز کنید.

اگر در کف یخچال آب وجود داشته باشد، ممکن است نشان دهنده موارد زیر باشد:

  • تکه های یخ داخل قالب یخ در فریزر ذوب می شوند.
  • آب یا مایعات دیگری در حین پر کردن لیوان ریخته شده یاشند.
  • اگر فریزر مجهز به یخ ساز و آبسردکن باشد، ممکن است اتصال لوله خانگی نشتی داشته باشد. در این صورت باید آن ها را بررسی کنید و در صورت کار نکردن آنها را تعمیر کنید. همچنین باید اطراف شیر آب را چک کنید و در صورت نشتی شیر آب را تعویض نمایید.

اگر آب از فریزر نشت کند، به دلایل زیر ممکن است ظرف مخزن پر شود:

  • در طول دوره یخ زدایی در یخچال یا فریزر، مقدار آب تولیدی تا خالی شدن مخزن افزایش می یابد. استفاده مکرر از فریزر می تواند باعث نشت آب شود. مخصوصاً وقتی هوا گرم است. باید مراقب باشید که تعداد باز شدن درب فریزر محدود شود و همچنین آن را برای مدت طولانی باز نگذارید.
  • اگر آب مخزن قبل از شروع دوره یخ زدایی بعدی تبخیر نشده است، باید پوشش قطعات مکانیکی پشت تجهیزات را در جای خود بررسی کنید. وجود این پوشش باعث افزایش جریان هوا در مخزن و افزایش سرعت تبخیر آب می شود. اگر این پوشش آسیب دیده یا گم شود، باید تعویض شود.

کار نکردن فریزر وایت هاوس

در این صورت ابتدا باید بررسی کنید که چراغ داخل دستگاه کار می کنند یا خیر. اگر چراغ روشن نشود، ممکن است به دستگاه برق نمی رسد. در این صورت باید بررسی کنید که دوشاخه دستگاه به پریز وصل است یا از یک وسیله الکتریکی کوچک مانند سشوار برای بررسی برق پریز استفاده کنید.

در غیر این صورت باید کنترل های الکترونیکی دستگاه را بررسی کنید. در چنین شرایطی معمولا به نمایندگی تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج نیاز است. مدل های امروزی یخچال و فریزر امکان حالت فروشگاهی را دارند. این باعث می شود دستگاه تحت شرایط خاصی بدون خنک شدن بوت شود. برای دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه قرار دادن دستگاه خود در حالت دمو به آن دفترچه راهنما مراجعه کنید.

دلیل دیگر کار نکردن فریزر وایت هاوس این است که ممکن است فریزر روی حالت خاموش تنظیم شود. در این مورد، باید مطمئن شوید که کنترل دستگاه فریزر روی 0 درجه فارنهایت یا -18 درجه سانتیگراد تنظیم شده است. کنترل های مکانیکی را باید روی یک تنظیمات متوسط ​​تنظیم کنید. برای اطلاع از نحوه انجام این کار، باید به مستندات دستگاه خود مراجعه کنید. دلایل دیگری مانند مشکلات بردهای کنترل اصلی، دستگاه های مانیتورینگ دما و … نیز می تواند باعث این مشکلات شود.

سخن پایانی

اکنون که با چندین مشکل رایج فریزر وایت هاوس آشنا شدید، می توانید برای رفع این مشکلات اقدام کنید. لطفا توجه داشته باشید که در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی فریزر وایت هاوس، می توانید با نمایندگی تعمیر فریزر وایت هاوس در کرج تماس بگیرید.

وبلاگ

مطالب آموزشی مرتبط