جستجوی مقالات

تعمیر جاروبرقی دوو در کرج

تعمیر جاروبرقی دوو در کرج

جاروبرقی دوو از جمله پرفروش ترین انواع جاروبرقی‌ های موجود در بازار ایران و بازارهای بین‌المللی است. این وسیله الکترونیکی نیز ممکن است دچار خرابی شود و همچنین نیازمند سرویس های دوره ای خواهد بود. انتخاب یک مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج یک مرحله مهم از شروع این فرایند است.

آنچه که قرار است در این محتوا بخوانید :

بررسی برخی از مشکلات رایج جاروبرقی های دوو

افراد حین استفاده از جاروبرقی دوو ممکن است به مشکلات بسیار متنوعی بخورند که برخی از آن ها بسیار نگران کننده هستند و اغلب افراد تلاش می کنند تا در اسرع وقت با یک تعمیرگاه مجاز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج تماس بگیرند.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر تمام دستگاه ها همراه با گارانتی می باشد.

در برخی دیگر از موارد ممکن است افراد با یک مشکل روبرو شود اما خود به خود این مشکل به صورت موقتی برطرف شود. یک اشتباه رایج در این شرایط این است که افراد تصور می کنند مشکل به طور کامل حل شده و نیازی به تماس با یک مرکز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج نیست.

همین مسئله می‌ تواند در مدت زمان کوتاهی باعث تشدید مشکل شود و قطعات درونی جاروبرقی بیشتر از قبل دچار آسیب شود، چرا که مشکل همچنان پا بر جاست و ممکن است دارای نشانه های بیرونی نباشد.

تمام تعمیرکاران ماهر و افراد متخصص در حوزه تعمیر لوازم خانگی و جاروبرقی توصیه می‌ کنند که در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کارکرد غیرطبیعی جاروبرقی، مسئله را در اسرع وقت با یک تعمیرکار در میان بگذارید. در ادامه به بررسی چند مورد از  مشکلاتی که افراد ممکن است حین استفاده از جاروبرقی دوو تجربه کنند، می پردازیم.

• عدم شروع به کار جاروبرقی و روشن نشدن آن:

برای عده زیادی از افراد مشکلات جاروبرقی دوو به این صورت نمایان می‌ شود که افراد قصد استفاده از این وسیله را دارند اما جاروبرقی با فشردن دکمه شروع، کارکرد خود را آغاز نمی‌کند.

این مسئله اغلب برای افراد بسیار نگران کننده است. گاهی اوقات این مشکل چندان جدی نیست و اشتباهات بسیار جزئی و کوچک ممکن است باعث روشن نشدن جاروبرقی دوو می شود.

به عنوان مثال ممکن است پریز برق مشکل داشته باشد و یا دوشاخه برق به درستی به پریز برق متصل نباشد. از دیگر دلایل می توان به خراب بودن دکمه روشن خاموش، خراب بودن و سوختن موتور، پر بودن بیش از حد کیسه و …. اشاره کرد. تمام این موارد باید توسط یک فرد ماهر در زمینه تعمیر جاروبرقی دوو در کرج انجام شود تا علت اصلی مشکل شناسایی شود.

• خراب شدن و سوختن موتور:

متاسفانه سوختن موتور جاروبرقی دوو هم جزء مشکلات نسبتا رایج است. دلایل بسیار متفاوتی ممکن است باعث سوختن موتور جاروبرقی دوو شود که اغلب آن ها به خاطر استفاده غیر اصولی و نامناسب از این وسیله الکترونیکی می باشد.

افراد ممکن است به کرات در فواصل زمانی طولانی مدت از جارو برقی استفاده کنند که باعث فشار آمدن به موتور جاروبرقی می شود. همچنین عدم سرویس دوره ای جاروبرقی دوو باعث می شود مقادیر قابل توجهی از گرد و خاک در موتور جاروبرقی جای بگیرد که در پدید آوردن این مشکل تاثیر گذار می باشد.

یکی دیگر از دلایل می تواند استهلاک موتور جاروبرقی به خاطر قدیمی بودن آن باشد. پس از تماس با یک مرکز تخصصی ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج متخصصان در محل حاضر شده و جاروبرقی را از نزدیک بررسی می‌ کنند تا علت اصلی مشکل را شناسایی کنند‌.

• خاموش شدن جاروبرقی دوو :

در برخی موارد افراد حین جارو کشیدن با این مشکل مواجه می‌شوند که جاروبرقی به صورت خود به خودی خاموش می شود. معمولاً این اتفاق زمانی رخ می‌ دهد که جاروبرقی بیش از حد مجاز گرم شده باشد.

تقریباً تمامی جاروبرقی ها مجهز به سنسوری هستند که در صورت گرم شدن بیش از حد حین کار، باعث خاموش شدن خودکار این دستگاه الکترونیکی می شود. به لطف این سنسور احتمال سوختن موتور جاروبرقی به خاطره استفاده بیش از حد و غیر اصولی از جاروبرقی کاهش پیدا می کند. با این حال در صورت تکرار این روند توصیه می شود افراد حتما با یک فرد متخصص در حوزه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج مشورت کنند‌.

• استشمام بوی سوختگی از جاروبرقی دوو:

برخی از کاربران از این موضوع شکایت می‌ کنند که حین استفاده از جارو برقی دوو یک بوی سوختگی به مشام آن ها می رسد. استشمام چنین بویی ممکن است به علل مختلفی رخ دهد، به عنوان مثال در برخی از موارد ممکن است کیسه جاروبرقی بیش از حد گنجایش خود پر شده باشد، موتور جاروبرقی دوو دچار سوختگی شده باشد یا در حال نیم سوز شدن باشد.

همچنین ممکن است تسمه به کار رفته درون جاروبرقی دچار پارگی شده باشد. این علل و سایر علل احتمالی دیگر نیازمند مداخله فوری یک تعمیرکار ماهر در حوزه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج است.

در چنین شرایطی ضروری است تا افراد هستند جاروبرقی خود را خاموش کنند و به یک نمایندگی مجاز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج تماس بگیرند. کارشناسان با بررسی جارو برقی متوجه علت این مشکل می شوند و اقدامات لام برای حل این مسئله را انجام می دهند.

مهم ترین دلایل خراب جاروبرقی دوو

جاروبرقی نیز مانند سایر لوازم خانگی دارای قطعات بسیار مختلفی می باشد. یک جاروبرقی زمانی به درستی کار می‌کند که هیچ یک از قطعات آن معیوب نباشند و هماهنگی لازم بین آن ها برقرار باشد. در صورت نقص در کارکرد هر یک از قطعات جاروبرقی، عملکرد کلی جاروبرقی دوو نیز با اختلال مواجه خواهد شد.

خرابی برخی از این قطعات می توانند باعث خراب شدن قطعات دیگر نیز شوند‌. از این رو در صورت مشاهده هرگونه علائم و نشانه ای که افراد را به خراب شدن جاروبرقی مشکوک می کند، ضروری است با یک تعمیرکار ماهر در حوزه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج تماس بگیرید. در ادامه به بررسی برخی از قطعات مهم در جاروبرقی دوو می پردازیم. خراب شدن آن ها، تبعات مختلفی را به همراه دارد و نشان دهنده ضرورت کمک گرفتن از یک تعمیرکار ماهر را خاطر نشان می کنند‌.

• لوله‌ های جاروبرقی های دوو:

لوله های جاروبرقی های دوو به عنوان یکی از مهم ترین قطعات این لوازم خانگی به شمار می‌ روند. طراحی لوله های جاروبرقی به گونه ای انجام می شود که کاربران با آرامش بتوانند از این قسمت استفاده کنند. به عنوان مثال در صورتی که لوله های جاروبرقی بیش از حد کوتاه باشند باعث می شود فشار زیادی به لوله حین جارو کشیدن وارد شود.

استفاده غیر اصولی از جاروبرقی ممکن است باعث مستهلک شدن لوله های فلزی و پلاستیکی جاروبرقی دوو شوند. در صورت فرسودگی لوله تعویض آن ضروری خواهد بود‌. افراد برای انتخاب یک لوله مناسب باید با تعمیرکار ماهر در حوزه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند‌.

• فیلترهای جاروبرقی های دوو:

فیلترها قطعاتی هستند که وظیفه بسیار مهمی را در جاروبرقی‌ های دوو بر عهده دارند. فیلتر جاروبرقی در حقیقت باعث تصفیه هوای درون این وسیله می شود. فیلتر همان قطعه ای در جاروبرقی دوو است که باعث می شود گردوخاک غبار به درون موتور وارد نشوند.

در صورت خراب شدن این قطعه حین جارو کشیدن ممکن است مقادیر زیادی از گرد و خاک به مرور وارد موتور دستگاه شود و باعث آسیب رساندن به این احساس شود. تعمیرکاران ماهر در حوزه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج همواره توصیه می‌ کنند تا فیلتر جاروبرقی به صورت دوره ای تمیز شود.

این مسئله مانع از خراب شدن فیلتر و نیاز به تعویض آن خواهد شد. در صورت خراب شدن فیلتر و نیاز به تعویض آن، حتما این کار را به دست یک فرد متخصص بسپارید چرا که خریدن فیلترهای تقلبی و بی کیفیت می تواند به این وسیله آسیب برساند.

• موتور های جاروبرقی های دوو:

موتور قطعه ای است که در تمامی لوازم خانگی نقش بسیار مهمی برای آغاز به کار آن ها دارد. در جاروبرقی های دوو موتور باعث می شود تا هوا به وسیله جریان برق به داخل کشیده شود. به بیان دیگر باید گفت که موتور فشار منفی ایجاد می کند تا ذرات به درون کشیده شوند. طبیعتا قدرت مکش جاروبرقی با قدرت موتور رابطه مستقیم دارد. در صورت خراب شدن موتور جاروبرقی آغاز به کار این وسیله الکترونیکی امکان پذیر نیست. بهترین راه برای افزایش طول عمر و جلوگیری از بروز خسارت و خرابی های شدید سرویس آن توسط مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج در فواصل زمانی معین می باشد.

عیب یابی جاروبرقی دوو

عیب یابی لوازم خانگی از جمله جاروبرقی دوو مهم ترین قدم برای شروع فرایند سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج است. انتخاب یک مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو باعث می شود تا کارشناسان ماهر به درستی مراحل عیب یابی را انجام دهند. در ادامه به چند مورد از آن ها می پردازیم.

• عیب یابی دلایل احتمالی شنیده شدن سر و صدای زیاد:

یکی از مشکلات رایجی که هنگام کار کردن با جاروبرقی دوو ممکن است افراد تجربه کنند، شنیدن صداهای غیر عادی است که تا قبل از آن وجود نداشته است.

به طور کلی تمام جاروبرقی‌ها هنگام کارکرد تا حدودی با صدا هستند و شنیده شدن صدا زمانی غیر عادی تلقی می شود که ماهیت صداها تغییر کرده باشد. در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک فرد ماهر در حوزه تعمیر جاروبرقی دوو در کرج ضروری است. ای جمله مهم ترین دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– خراب شدن پروانه های جاروبرقی

– خراب شدن بلبرینگ و اختلال در کارکرد آن

– مستهلک شدن نگهدارنده های لاستیکی

• عیب یابی دلایل احتمالی ضعیف شدن مکش جاروبرقی دوو:

احتمالاً برای بسیاری از افراد پیش آمده است که حین کار با جاروبرقی دوو به این مشکل برخورده اند که جاروبرقی مانند قبل مکش ندارد. در چنین شرایطی مراجعه حضوری به یک نمایندگی مجاز و یا مشاوره تلفنی با یک تعمیرکار ماهر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج برای عیب یابی ضروری است. برخی از مهم ترین علل شامل موارد زیر هستند:

– اختلال در کار کرده و نقص موتور جاروبرقی

– پر شدن بیش از حد گنجایش کیسه جاروبرقی

– ایجاد انسداد به دلالی مختلف مانند گیر کردن پارچه و… در لوله های مکنده

– کثیف شدن فیلتر جاروبرقی دوو

• عیب یابی دلایل احتمالی کاهش قدرت موتور جاروبرقی دوو پس از شروع به کار

برخی از افراد پس از روشن کردن جاروبرقی دوو و شروع به کار این وسیله الکترونیکی خیلی زود متوجه می‌ شوند که قدرت موتور این دستگاه دیگر مانند گذشته نیست و ضعیف تر از قبل عمل می کند. در چنین شرایطی ضروری است تا افراد بلافاصله با یک تعمیرکار با تجربه در حوزه تعمیر جاروبرقی دوو در کرج تماس بگیرند. تعمیرکار پس از حضور در محل این فاصله شروع به آغاز فرایند عیب یابی می کند تا بتواند پدید آورنده این مشکل را شناسایی کند. از جمله مهم ترین علل، موارد زیر می باشند:

– کثیف شدن کلکتور جاروبرقی دوو

– اختلال در کارکرد صحیح یاطاقان و بلبرینگ ها

– نیم سوز شدن موتور جاروبرقی دوو

حل مشکلات رایج جاروبرقی دوو

حل مشکلات در تعمیر جاروبرقی دوو در کرج

پس از به اتمام رسیدن فرایند عیب یابی نوبت به حل مشکلات و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج می رسد. در ادامه به چند مورد از راه های حل مشکلات می پردازیم.

• راه های حل مشکل شنیده شدن سر و صدای زیاد:

پس از عیب یابی شنیده شدن سر و صدای زیاد توسط یک فرد ماهر در حوزه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج نوبت به حل این مشکل می‌ رسد. با انجام اقدامات مختلفی از قبیل موارد زیر این مشکل بر طرف خواهد شد.

– کنترل پروانه یا پروانه های جاروبرقی و اقدام برای تعویض پروانه های معیوب

– کنترل بلبرینگ معیوب که ممکن است باعث اختلال عملکرد آرمیچر و کفشک ها شده باشد و در صورت نیاز بلبرینگ معیوب باید تعویض شود

– جاروبرقی ازجمله لوازم خانگی است که دارای تعداد زیادی نگهدارنده لاستیکی بین قطعات مختلف درونی خود می باشد. در صورت خراب شدن این نگهدارنده های لاستیکی تعویض آن ها برای جلوگیری است فشار آمدن به قطعات ضروری است.

• راه های حل مشکل ضعیف شدن مکش جاروبرقی دوو:

وقتی افراد با مشکل ضعیف شدن مکش جاروبرقی مواجه می‌ شوند، تعمیر کاران ماهر ارائه دهنده خدمات تعمیر جاروبرقی دوو در کرج پس از حضور در محل و عیب یابی دقیق، در تلاش برای رفع این مشکل هستند. برخی از مهم ترین کارهایی که تعمیرکاران انجام می دهند موارد زیر می باشند.

– تعمیر موتور معیوب جاروبرقی دوو و یا تعویض برخی قطعات آن

– تخلیه کیسه پر شده و توصیه برای تعویض منظم کیسه و همچنین شست و شوی کیسه های پارچه های در بازه های زمانی مشخص

– کنترل لوله های مکنده از نظر وجود هر گونه انسداد و رفع انسداد

– تمیز نمودن منظم فیلتر ها و یا تعویض فیلتر مخدوش

• راه های حل مشکل کاهش قدرت موتور جاروبرقی دوو پس از شروع به کار

پس از عیب یابی دلایل احتمالی که باعث می شود قدرت موتور جاروبرقی کاهش پیدا کند، نوبت به حل این مشکل می رسد. از جمله مهم ترین اقداماتی که تعمیرکاران در این خصوص انجام می دهند موارد زیر می باشند.

–  پاک کردن کلکتور جاروبرقی به کمک تینر و تمیز نمودن آرمیچر به کمک مسواک و تینر

–  تعمیر و تعویض یاطاقان و بلبرینگ معیوب که باعث اختلال در عملکرد آرمیچر می شود

– تعمیر و یا تعویض موتور نیم سوز جاروبرقی دوو

مراکز معتبر تعمیر جاروبرقی دوو در کرج

کرج به عنوان یکی از پرجمعیت ترین استان های کشور شناخته می شود. تعداد تعمیرگاه های فعال در حوزه تعمیر لوازم خانگی و تعمیر جاروبرقی که در این شهر وجود دارند، بسیار زیاد است. متاسفانه تمام این مراکز خدمات با کیفیتی را ارائه نمی دهند.

برخی از تعمیرگاه ها به صورت غیرمجاز فعالیت می‌ کنند و همین مسئله باعث می‌ شود که مشترکین زمان و هزینه خود را هدر دهند. در صورت تعمیر جاروبرقی دوو در یک تعمیرگاه غیرتخصصی و غیر مجاز در یک بازه زمانی کوتاه، افراد مجدداً با مشکلات زیادی در کارکرد جاروبرقی خود مواجه خواهند شد.

بهترین راهکار برای خلاصی از این مشکلات مراجعه به یک نمایندگی مجاز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج می باشد. این مراکز دارای خصوصیات بارزی هستند:

بهره مندی از مهارت و دانش افراد متخصص:

چنین مراکزی دارای متخصصان کاملاً حرفه ای و با تجربه هستند. یک نمایندگی معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج با کارشناسان ماهر  همکاری می کنند.  این افراد از کلیه تکنولوژی های به کار رفته در جاروبرقی های دوو مطلع هستند و به خوبی می توانند مراحل عیب یابی و تعمیر جاروبرقی دوو را انجام دهند.

سرعت بالا در ارائه خدمات سرویس و تعمیر:

از دیگر نقاط مراکز معتبر، سرعت عمل بالا در ارائه خدمات می باشد. این مراکز در اسرع وقت تعمیرکاران را به محل اعزام می کنند. افراد در کوتاه ترین زمان ممکن مشاهده رفع نواقص و مشکلات جاروبرقی دوو خود خواهند بود.

مقرون به صرفه بودن هزینه های سرویس و تعمیر:

یکی دیگر از مسائل مهم برای انتخاب نمایندگی و تعمیرگاه ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج هزینه می باشد. هزینه هایی که افراد در قبال سرویس و تعمیر لوازم خانگی میپردازند گاها بسیار زیاد و سرسام‌آور است. همین مسئله باعث ایجاد دغدغه های ذهنی زیادی برای مشترکین می شود.

کلیه نمایندگی های مجازی که در حال خدمت رسانی به مشترکین هستند از تعرفه‌ های ثابتی که از سوی اتحادیه اعلام می شود، پیروی می کنند. بنابراین افراد با مراجعه به نمایندگی های مجاز و معتبر می‌توانند از بابت قیمت ها آسوده خاطر باشند.

گستردگی مناطق تحت پوشش:

حوزه خدمت‌ رسانی نیز یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در خصوص مراکز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج می باشد. تمامی مراکز معتبر و فعال تعمیر و سرویس جاروبرقی دوو در کرج به صورت گسترده تمام مناطق کرج را تحت پوشش قرار می دهند و تعمیرکاران در اسرع وقت به آدرس های اعلام شده از سوی مشترکین اعزام می شوند.

تعمیر جاروبرقی دوو در کرج در منزل

جاروبرقی به عنوان یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی به شمار می رود. افراد متناسب با محل سکونت خود و تعداد خانوار در فواصل زمانی مختلف از جاروبرقی استفاده می کنند. نبود جاروبرقی باعث انباشت مقادیر زیادی از گرد و غبار و ذرات ریز روی فرش و موکت خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در جاروبرقی دوو افراد تمایل دارند فرآیند سرویس و تعمیر این وسیله الکترونیکی در اسرع وقت انجام شود. کرج جز استان هایی است که دارای ترافیک های سنگین و خسته کننده می باشد و اغلب افراد ساکن در کرج بسیار پر مشغله هستند که وقت و زمان کافی برای حمل و نقل جاروبرقی به تعمیرگاه برای تعمیر جاروبرقی دوو در کرج را ندارند.

همین مسئله باعث می‌ شود تا افراد از تعمیر جاروبرقی خود صرف نظر کرده و به مشکلات و علائم پیش آمده توجهی نکنند. این بی دقتی در دراز مدت می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای جاروبرقی دوو به همراه داشته باشد.

خوشبختانه مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج شرایطی را فراهم کرده‌ اند که کارشناسان به محل سکونت افراد مراجعه کنند. این مسئله باعث می‌ شود تا کلیه خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج در محل سکونت و در اسرع وقت انجام شود.

هزینه خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج

هزینه ای که افراد در قبال خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی پرداخت می کنند به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. میزان و وسعت خرابی اولین و مهم ترین فاکتور تاثیر گذار در هزینه ها است. در صورتی که وسعت خرابی زیاد باشد و نیاز به تعمیرات اساسی وجود داشته باشد قطعا نسبت به خرابی های سطحی و کوچک هزینه های بیشتری را به همراه دارند.

اغلب تعمیرکاران ماه ردر حوزه سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج تلاش می‌ کنند تا قطعات را تعمیر کنند و تا حد امکان از تعویض قطعات پرهیز می‌ کنند. این رویکرد در کمتر شدن هزینه ها نقش موثری دارد.

برخی از موارد قطعات به هیچ عنوان قابل تعمیر نیستند و حتی در صورت تعمیر شدن نیز ظرف مدت زمان کوتاهی مجدداً خراب می شوند که از نظر اقتصادی برای مشترکین به صرفه نیست. در این حالت کارشناسان توصیه می‌ کنند تا قطعات اصلی جدید جایگزین قطعات معیوب شوند.

تعویض قطعات نسبت به تعمیر آن هزینه‌ های بیشتری را در بر خواهد داشت. تمام مراکز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو از نظر کیفی عملکرد یکسانی ندارند. برخی از تعمیرگاه ها خدمات با کیفیت تری را ارائه می‌ کنند که رضایت بیشتر مشترکین را نیز به همراه دارد. به طور کلی هزینه های پرداخت شده توسط مشترکین به کیفیت خدمات ارائه شده نیز بستگی دارد.

سخن پایانی

افراد برای انتخاب یک نمایندگی مجاز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دوو در کرج باید به دقت عمل کنند. با انتخاب یک مرکز معتبر کلیه مراحل عیب یابی، سرویس و تعمیر به درستی انجام خواهد شد. همچنین کارشناسان همواره توصیه های مهمی را به مشترکین ارایه می دهند.

وبلاگ

مطالب آموزشی مرتبط