جستجوی مقالات

تعمیر کولر گازی بوش در کرج

تعمیر کولر گازی بوش در کرج

کولر گازی بوش یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی در ادارات، شرکت ها و منازل می باشد. خرابی کولر گازی می تواند باعث نگرانی کاربران شود. می توانید برای تعمیر کولر گازی بوش در کرج به این نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. این دستگاه ها دارای قطعات الکتریکی و مکانیکی زیادی هستند که خرابی هر یک از این قطعات کارکرد تجهیزات را با مشکل مواجه می کند.

تعمیرات اسپیلت و کولر گازی بوش به دلیل حساسیت این دستگاه باید توسط متخصص انجام شود. کارشناسان بر علم مربوط به تعمیر کولر گازی مسلط هستند و شما می توانید تعمیر را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود در کمترین زمان با شماره های زیر تماس بگیرید.
تعمیر تمام دستگاه ها همراه با گارانتی می باشد.

عیب یابی و تعمیر کولر گازی بوش در کرج

انجام کار تعمیر کولر گازی بوش در کرج معمولاً این دستگاه نیاز به عیب یابی توسط افراد حرفه ای و متخصص دارد. عیب یابی یکی از مهم ترین مراحل تعمیر کولر گازی بوش است.

با عیب یابی مناسب به راحتی می توانید دستگاه خود را تعمیر کنید و پس از انجام تعمیر، کیفیت و کارایی دستگاه، به شما بازگردانده می شود. اگر به درستی عیب یابی کولر گازی خود را انجام ندهید، به نتایج مورد نیاز تعمیر نخواهید رسید.

به عنوان مثال، خنک نبودن کولر گازی ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد. عیب یابی دقیق می تواند به شما در شناسایی و تعمیر صحیح قطعات معیوب کمک کند.

در برخی موارد، تعمیرات موثر نیست و نیاز به تعویض قطعات دارد. توجه داشته باشید که تعویض قطعات در این نمایندگی تنها با قرار دادن نوع اصلی همان قطعات انجام می شود.

موارد مهم در نگهداری کولر گازی

برای تعمیر کولر گازی بوش در کرج باید نکات بسیار مهمی را رعایت کنیم. یکی از این نکات سرویس به موقع قطعات می باشد. این کار قطعه تعویض شده و کیفیت دستگاه را قبل از اینکه خرابی به قسمت دیگری از دستگاه منتقل شود، برمی گرداند.

نکته مهم دیگر در نگهداری از کولر گازی عدم استفاده بیش از حد از دستگاه است. کولر گازی بوش نیز مانند سایر برندها در صورت استفاده بیش از حد خراب می شود. نکته دیگری که برای نگهداری کولر گازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از قطعات اورجینال است.

قطعات تقلبی، با وجود قیمت پایین از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و در آینده آسیب های زیادی به دستگاه وارد می کنند.

مشکلات رایج کولر گازی بوش

گرمای تابستان آنقدر شدید است که همه مجبورند از کولر و کولر گازی استفاده کنند. عملکرد صحیح و خوب کولر گازی در این فصل بسیار مهم است.

اگر دستگاه کولر گازی تحت هر شرایطی خراب شود، تحمل گرما برای همه سخت است. بنابراین برای جلوگیری از خرابی ها و مشکلات دستگاه فوق، سرویس های مورد نیاز دستگاه باید به طور منظم و یا حداقل سالی یک بار انجام شود.

خنک نبودن کولر گازی بوش

دلایل مختلفی برای خنک نکردن کولر وجود دارد. باید عیب یابی کولر گازی بوش را انجام دهید تا بتوانید مشکل را پیدا کنید و کولر گازی بوش را تعمیر کنید. بیایید با ساده ترین مشکلات شروع کنیم. به عنوان مثال، ممکن است دریچه خروجی کولر گازی بوش بسته باشد و با باز کردن آن به راحتی خنک می شود.

مرحله بعدی ممکن است مشکل از کمپرسور باشد و نیاز به تخصص کافی برای تعمیر و رفع آن دارد. یکی دیگر از مشکلات رایج خرابی فن کولر گازی بوش است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

کثیف بودن فیلترهای کولر گازی نیز می تواند یکی از دلایلی باشد که سرویس به موقع کولر گازی می تواند از آنها جلوگیری کند. مشکل اصلی سرد نکردن محیط کولر گازی تمام شدن شارژ دستگاه است و می توانید با شارژ مجدد کولر گازی بوش، آن را تعمیر کنید.

روشن نشدن کولر گازی بوش

اگر کولر گازی بوش روشن نمی شود، دلایل مختلفی وجود دارد که باید از سطحی ترین مسائل برای عیب یابی کولر گازی بوش شروع کنید.

به عنوان مثال ممکن است دو شاخه کولر گازی به برق وصل نباشد و مشکل اصلی همین است، که سبب می شود کولر گازی نیازی به تعمیر نداشته باشد و با وصل کردن دو شاخه می توان آن را حل کرد.

در مرحله بعد، اگر همه چیز به خوبی پیش رفت، باید از فازمتر استفاده کنید تا مطمئن شوید که پریز برق دارد یا خیر. اگر راه حل های بالا مشکل شما را حل نکرد، لطفا با متخصصین ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در کرج تماس بگیرید.

یخ زدگی تعمیر کولر گازی بوش

ممکن است کولر گازی یخ زده شده و به درستی کار نمی کند، بنابراین باید قبل از تعمیر کولر گازی بوش آن را عیب یابی کنید. علت این مشکل ممکن است خرابی فن کولر گازی باشد زیرا هوای سرد به خوبی به بیرون منتقل نشده و هوای سرد در یک جا جمع شده و یخ زده است.

در این صورت، فن باید تعمیر یا تعویض شود. مشکل دیگری که برای عیب یابی کولر گازی بوش باید انجام دهید، وجود سوراخ در مخزن یا لوله انتقال مبرد است که با خرج شدن یک جا یخ می زنند.

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی بوش

در برخی موارد کولر گازی به طور ناگهانی خاموش می شود و ممکن است در فکر عیب یابی و تعمیر کولر گازی بوش در کرج افتاده باشید. در این شرایط فیلتر کولر گازی کثیف می شود و هوای سرد را خارج نمی کند بنابراین اگر کولر گازی به موقع سرویس نشود ممکن است مشکل ساز شود.

در این صورت به دستگاه فشار وارد شده و خاموش می شود. یکی دیگر از مشکلات کولرگازی خرابی ترموستات است. زمانی که دمای محیط به میزان دلخواه تنظیم شده توسط ترموستات رسید، ترموستات فرمان خاموش شدن آن را می دهد و تا زمانی که دمای محیط تغییر نکند، دستگاه روشن نمی شود.

ممکن است ترموستات از کار بیفتد و دما به درستی تشخیص داده نشود و باعث توقف ناگهانی کولر شود. برد کولر گازی یکی دیگر از دلایل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی است. این مورد را می توان هنگام عیب یابی کولر گازی قبل از شروع تعمیر کولر گازی بررسی کرد.

نشت آب از کولر گازی

دلایل زیادی برای نشت آب از کولر گازی وجود دارد که مطمئناً همه آنها به دلیل سوراخ شدن یا شل بودن لوله های آب کولر گازی است که در عیب یابی کولر گازی بوش یافت می شود. هوای بسیار سرد کولر گازی که باعث می شود لوله های کولرگازی یخ بزند که این مشکل می تواند باعث نشت آب شود.

برای رفع این مورد باید از یخ زدن کولر گازی جلوگیری کنید. رطوبت محیط و کولر  توسط یک لوله از پشت کولر خارج می شود و ممکن است با شکستن آن لوله آب از کولرگازی نشت کند. در این صورت لوله باید تعویض شود.

همچنین شکستن سینی پشت کولر نیز می تواند یکی از دلایل نشت آب از کولر باشد. برای تعمیر کولر گازی بوش می توانید از متخصص مرکز تخصصی بوش در کرج کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی بوش در محل

مهمترین مزیت نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در کرج این است که برای تعمیر کولر گازی مجبور نیستید از خانه بیرون بروید و به دنبال تعمیرکار حرفه ای باشید. یا اگر قطعه ای از کولر گازی آسیب دیده یا سوخته باشد، تعمیرکار کولر گازی ما در سریعترین زمان ممکن در منزل یا محل شما حاظر می شود و کولر گازی را در منزل خودتان برای شما تعمیر خواهند کرد.

هزینه تعمیر کولر گازی بوش در کرج

نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در کرج از کمترین سود برای ارائه خدمات استفاده می کند و سعی در تعمیر کولر گازی با مناسب ترین قیمت برای جلب رضایت شما مشتریان گرامی دارد.

قیمت تعمیر کولر گازی به عوامل مختلفی از جمله برند کولر گازی، نوع خرابی، قطعات آسیب دیده و غیره دارد. شما می توانید با این نمایندگی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برای تعمیر کولر گازی خود برخوردار شوید و قیمت دقیق تعمیر کولر گازی خود را دریافت کنید.

سخن پایانی

اگر نیاز به سرویس یا تعمیر کولر گازی خود دارید، توصیه می کنیم این کار را به متخصص یا تعیرکاران تعمیرات کولر گازی حرفه ای در مرکز تعمیر کولر گازی بوش در کرج بسپارید. با توجه به حساسیت قطعات و اتصالات این دستگاه و ناآگاهی افراد غیر حرفه ای، حرکات غیرحرفه ای می تواند باعث آسیب بیشتر شود.

بنابراین علاوه بر سرویس 6 ماهه منظم، در صورت بروز مشکل در قسمت سرمایش یا گرمایش دستگاه، تعمیر تهویه مطبوع بایستی با استفاده از متخصصین و کادر تعمیرات آموزش دیده در این زمینه انجام شود. نمایندگی تعمیر کولر گازی بوش در کرج این نوید را می دهد که در اسرع وقت تعمیر و سرویس کولر گازی را در منزل و محل کار را انجام دهد.

وبلاگ

مطالب آموزشی مرتبط