تعمیر اجاق گاز و فر

ما با داشتن +۱۱۰۰ تکنسین و متخصص لوازم خانگی سال هاست تعمیر لوازم خانگی در محل را بدون جا به جایی دستگاه و در کمترین زمان ممکن به انجام میرسانیم

تعمیرگاه های مجاز تعمیر اجاق گاز و فر  کدامند ؟

ما خودمان را بهترین و قابل اعتمادترین تعمیرگاه اجاق گاز و فر میدانیم. این خود ستایی نیست چون ما با ده ها تکنسین حرفه ای و با تجربه تعمیرات اجاق گاز وفر با گارانتی خدمات انجام شده آماده تعمیر اجاق گاز و فر شما با هر برند و مدلی هستیم .

ثبت تعمیرات اجاق گاز و فر به چه صورت می باشد؟

خدمات تعمیر اجاق گاز و فر توسط کرج سرویس به این صورت است که بعد از ثبت درخواست شما چه به صورت تلفنی یا آنلاین، ما در کمترین زمان ممکن نزدیکترین تعمیرکار و متخصص را جهت تعمیر به محل شما اعزام می کنیم و تمام تلاشمان این است که هزینه تعمیر دستگاه شما با کمترین مبلغ ممکن انجام شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آیا ضمانت دارد؟

گروه کرج سرویس چون از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کند بعد از تعمیر همان قسمت تعمیر شده و قطعات تعویض شده را به مدت 6 ماه گارانتی و ضمانت می کند. و در این مدت شما هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنید حتی هزینه ایاب و ذهاب به عهده کرج سرویس می باشد.

نمایندگی با چه برندهایی همکاری میکند؟

ما در کرج سرویس با برندهایی زیمنس، ال جی، بهی، ویرپول، وایت هاووس، ما به، جنرال الکتریک، دوو، اسنوا، حایر، کنمور، آدمیرال، میتک، آمانا، او جنرال، کنوود، هیمالیا، یخساران، آبسال، پاناسونیک، مجیک، سامسونگ، ایندوزیت ،آیگه ،بکو همکاری مینماییم.

رسیدگی به امور مشتریان در کرج سرویس به چه صورت است؟

ما در کرج سرویس آماده ارائه خدمات به صورت24 ساعته در کمترین زمان هستیم. شما  میتوانید به صورت تلفنی با آنلاین در خواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان  یکی از مجرب ترین تکنسین های مجموعه کرج سرویس را برای شما اعزام نمایند.

هزینه تعمیرات در کرج سرویس چگونه است؟

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت  مجموعه کرج سرویس می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

مشکلات یا خرابی لوازم خانگی اجتناب ناپذیر است و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. پس فرقی نمی کند که چه نوع دستگاهی و چه برندی باشد، زیرا کارشناسان و متخصصین تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر اجاق گاز و فر و خدمات پس از فروش آن در هر منطقه ای از تهران و کرج آماده خدمت رسانی و حضور در محل مورد نظر شما هستند. قطعا جابجایی لوازم خانگی مانند اجاق گاز و فر کار آسانی نیست و بهتر است بسیاری از مشکلات و عیوب این دستگاه را در محل برطرف کنید تا هم در هزینه جابجایی آن صرفه جویی شود و هم سرعت تعمیرات افزایش یابد. صرف نظر از اینکه در چه منطقه ای از تهران و کرج هستید، برای تعمیرات و رفع ایرادات مربوط به اجاق گاز و فر می توانید از شماره تماس های درج شده در قسمت تماس استفاده کنید.

تعمیر اجاق گاز و فر در محل

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در محل با فراهم آوردن امکان تعمیر اجاق گاز و فر در محل توسط افراد مجرب و آموزش دیده کار مشتریان را بسیار آسان کرده است. تکنسین های این نمایندگی در کمتر از 2 ساعت در کنار شما خواهند بود و مشکل مربوط به اجاق گاز و فر شما را در کمترین زمان برطرف خواهند کرد. برای ارتباط با مشاورین ما می توانید با شماره های درج شده تماس گرفته و یا فرم درخواست خدمات را ارسال نمایید.

هزینه تعمیرات و خدمات اجاق گاز و فر

تعمیرکاران این مجموعه زمانی که برای تعمیر اجاق گاز و فر در محل مشتری حاضر می شدند و یا حضوراً با مردم صحبت می کردند، از نارضایتی مردم از هزینه های نامعلوم، هزینه هایی که تعمیرکاران مختلف خودسرانه و بدون کارمزد می گیرند، شنیدند. همه ما بارها این جمله را شنیده ایم، خدمات پس از فروش در ایران بی معنی است و نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی مانند اروپا کار نمی کنند. نمایندگی تعمیرات در کرج با هدف رضایت مشتری از الگوریتم مشتری مداری حاکم بر کشورهای جهان اول پیروی می کند تا بهترین مبلغ برای شما عزیزان باشد.

معرفی قطعات و آموزش تعمیر اجاق گاز و فر

معرفی آموزش تعمیر این دستگاه و قطعات یدکی به شرح زیر است:

در این قسمت از مقاله تعمیر اجاق گاز و فر لازم است قطعات اصلی این دستگاه به همراه وظیفه هر کدام معرفی شود. این باعث می شود کاربر با این قطعات بیشتر آشنا شود و در صورت بروز مشکل به راحتی به سراغ آن ها برود. واقعیت این است که اگر علت هر فرآیندی در اجاق گاز را بدانید، به محض اینکه مشکلی در فرآیند ایجاد شد، می توانید مستقیماً به سراغ قسمت مورد نظر بروید.

  • جرقه زن اجاق گاز

جرقه زن یک ترانس است که باعث ایجاد جرقه در دستگاه می شود.

  • سیم فندک اجاق گاز

وظیفه این قطعه انتقال ولتاژ تولید شده در جعبه فندک به شعله های دستگاه می باشد.

  • ترموکوپل اجاق گاز

ترموکوپل یک وسیله ایمنی در این دستگاه است. این قطعه باعث ایجاد شعله پایدار در دستگاه می شود و در صورت خاموش شدن تصادفی دستگاه بر اثر عوامل مختلف تاخیر گاز، اجاق گاز برطرف می شود.

  • میکروسوئیچ اجاق گاز

میکروسوئیچ یک قطعه الکترونیکی است که می تواند به روشن و خاموش کردن جرقه زن فرمان دهد.

  • شیر یا ولوم اجاق گاز

برای تنظیم گاز در شعله های دستگاه می توانید از ولوم یا شیر اجاق گاز استفاده کنید.

  • نازل اجاق گاز

این قطعه دارای سوراخ های کوچکی است که گاز را به داخل محفظه هدایت می کند.

  • صفحه اصلی اجاق گاز

صفحه اصلی دستگاه صفحه رویه آن است که از مواد مختلفی مانند شیشه، استیل، سرامیک و یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است.

  • واشر اجاق گاز

این قطعه پس از نصب بر روی سرشعله ها از ورود مایعات و یا نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند و می تواند قسمتی محافظ برای جرقه زن باشد.

تعمیر این دستگاه توسط نمایندگی های مجاز

هر دستگاهی در طول عمر خود با معایبی روبرو می شود. متاسفانه معضل اصلی در این موارد مشکل نیست. بلکه در این مواقع بسیاری از کاربران با اشتباه بزرگی که مرتکب می شوند مشکلات بزرگتری برای آن ایجاد می کنند. در مقاله تعمیر این دستگاه سعی کردیم به شما هشدار دهیم که استفاده از خدمات تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده، تعمیرگاه و نمایندگی مجاز و رسمی تعمیر این دستگاه بسیار حائز اهمیت است و در صورت عدم توجه به این موضوع، باید پس از تعمیر دستگاه خود را برای مشکل قدیمی و حتی برای ایرادات جدید آماده کنید. این مجموعه به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز و فر در تهران و کرج این خدمات را با ارزان ترین هزینه ارائه کرده است.

عوامل موثر در هزینه تعمیرات اجاق گاز و فر

عوامل موثر در هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شرح زیر است:

وقتی برای خرید اجاق گاز یا فر به خرید می روید، برندهای بسیار متنوعی را خواهید دید که این محصول را تولید می کنند. اکثر برندهای اصلی لوازم خانگی دارای اجاق گاز در سبد محصولات خود هستند. برندهای زیادی وجود دارند که به طور انحصاری اجاق گاز و فر را تولید می کنند. در هر صورت، اجاق گازها بسته به برند سازنده، می توانند طراحی منحصر به فرد یا طراحی بسیار متداول داشته باشند. اما آنچه مشهود است تفاوت کیفیت قطعات به کار رفته در آنهاست و کیفیت قطعات در هر برند متفاوت است. بنابراین اولین و مهمترین عنصری که در هزینه تعمیر اجاق گاز و فر موثر است، سازنده آن می باشد. به طور کلی هزینه تعمیر اجاق گاز شامل دستمزد تعمیرکار به اضافه هزینه تعویض قطعات می باشد. در صورت انجام سرویس در محل مبلغ ناچیزی به عنوان هزینه ایاب و ذهاب دریافت خواهد شد. دستمزد تعمیرکار اجاق گاز در نمایندگی های مجاز مطابق نرخ مصوب نهادهای نظارتی می باشد. هزینه حمل و نقل با در نظر گرفتن حداقل و حداکثر مسافت تعیین می شود و محدوده مشخصی را شامل می شود. تنها مورد متغیر در هزینه تعمیر، قیمت قطعات است. قیمت قطعات هر برند به دلیل نوسانات بازار دائما در حال تغییر است. علاوه بر این نوع برند و نوع قطعه در قیمت آن تاثیرگذار می باشد.

هزینه تعمیرات اجاق گاز و فر در محل

هزینه تعمیر این دستگاه در محل به شرح زیر است:

دستمزد تعمیر اجاق گاز و فر

همانطور که در بالا ذکر شد، حق تعمیرکار یا دستمزد تعمیر هر گونه تجهیزات در تعمیرگاه های مجاز مبلغ ثابتی است. درست است که مهارت تعمیرکار برای تعمیر اجاق گاز و فر بسیار مهم است اما نرخ تعمیرات با مهارت تعمیرکار تعیین نمی شود. این میزان توسط نهادهای نظارتی تعیین می شود و نرخ مشخصی دارد. برای اطمینان از مهارت تعمیرکار و همچنین هزینه تعمیرات، بهتر است کار تعمیر را به نمایندگی مجاز بسپارید.

هزینه ایاب و ذهاب

برای تعمیر وسایل بزرگ و سنگین مانند اجاق گاز، بردن آن به تعمیرگاه منطقی نیست. حتی اگر از اجاق‌های رومیزی استفاده می‌کنید، برای دردسر باز کردن، جابجایی، ماندن در ترافیک و غیره، ارزش ندارد آن را به تعمیرگاه ببرید. بنابراین، بسیاری از ما علاقه داریم اجاق گازمان در محل خودمان تعمیر شود. این کار علاوه بر سهولت کار و نبود مشکل حمل و نقل، هزینه بسیار کمتری دارد. زیرا به جای اینکه پول خرج کنید و اجاق گاز و فر خود را به تعمیرگاه ببرید، می توانید به راحتی با هزینه ای ناچیز، دستگاه خود را در منزل تعمیر کنید. هزینه حمل و نقل نیز بخشی از هزینه تعمیر اجاق گاز و فر است. این مبلغ همراه با قیمت قطعه تعویضی و دستمزد تعمیرکار در فاکتور نهایی محاسبه می شود.

چه مواقعی به تعمیرکار  نیاز داریم؟

همه افراد هنگامی که مشکل تعمیر دارند به دنبال تعمیرکار و تعمیرکاران واجد شرایط هستند. زمانی که اجاق گاز شما دچار مشکل و از کار افتاده است یا زمانی که یک وسیله گران قیمت مانند اجاق گاز یا فر شما کار نمی کند و نیاز به تعمیر دارد. اما شما باید در شرایطی مانند موارد زیر نیز قرار بگیرید که نیاز به تعمیر اجاق گاز و فر دارند:

  • وقتی به تعمیرکار اجاق گاز و فر مطمئن دسترسی نداریم.
  • وقتی بخواهیم یک متخصص در مورد مشکلی که در اجاق گاز و فر ما پیش آمده به ما مشاوره دهد.
  • زمانی که هزینه تعمیر اجاق گاز و فر برای ما مهم است و می خواهیم قبل از شروع تعمیر از آن مطلع شویم.

البته در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال اطلاع از جزئیات دقیق در تعمیر و تعویض قطعات اجاق گاز و فر یکی از موضوعاتی است که هر صاحب کاری حق دارد بداند.

خدمات نصب و تعمیر اجاق گاز و فر در کرج

تعمیر اجاق گاز و فر از جمله خدماتی است که توسط تکنسین های حرفه ای این مجموعه انجام می شود. این سرویس شامل عیب یابی، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعه می باشد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در اجاق گاز و فر خود با ما تماس بگیرید. پس از رفع مشکل هزینه تعمیرات طبق نرخ مصوبه اتحادیه به اطلاع مشتری خواهد رسید. در صورت تمایل، مشتری ممکن است قطعات و تجهیزات را تهیه کند. اقلام خریداری شده با گارانتی تحویل داده می شود. برای رفاه حال هموطنان این خدمات در تمامی محلات تهران و کرج ارائه می شود. ما به کار تعمیرکاران خود اعتماد داریم و کلیه خدمات را به صورت تضمینی ارائه می دهیم.

ما چگونه کار می کنیم

درخواست خدمات

برای یافتن بهترین راه حل برای تعمیر دستگاه شما اطلاعاتی دقیق نیازمندیم.

مشاوره رایگان

برای توضیح مشکل شما کارشناسان ما رایگان خدماتی را به شما خواهند داد.

اختصاص کارشناس

بهترین و نزدیکترین کارشناس را در سریعترین زمان به شما اختصاصی خواهیم داد.

درخواست خدمات

برای یافتن بهترین راه حل برای تعمیر دستگاه شما اطلاعاتی دقیق نیازمندیم.

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید . همکاران مادرکرج سرویس با شما تماس می گیرند

سخن همراهان

مورد اعتماد مشتریانمان هستیم

وبلاگ

آخرین های بلاگ

سوالات متداول

سوالات متداول مشتریان درباره نحوه ارائه خدمات

ما با داشتن +۱۱۰۰ تکنسین و متخصص لوازم خانگی سال هاست تعمیر لوازم خانگی در محل را بدون جا به جایی دستگاه و در کمترین زمان ممکن به انجام میرسانیم

چگونه می توانم درخواست آنلاین بدهم؟

چه آماده باشید و چه نباشید ، زمان آن فرا رسیده که برنامه ریزی کاری خود را برای سال 2021 شروع کنید . حتی اگر یک بیزینس تک نفره و مستقل هستید ، اهمیت داشتن یک طرح تجاری برای سال آینده را برای کمک به پیشرفت کسب وکارتان دست کم نگیرید

آیا متخصص بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه میکند؟
من یک آیتم محتوا هستم.برای ویرایش برروی دکمه کلیک کنید.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
در صورت بروز مجدد مشکل هزینه ای دریافت میشود ؟
من یک آیتم محتوا هستم.برای ویرایش برروی دکمه کلیک کنید.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
اگر خدمات ارائه شده راضی نباشم چه اتفاقی می افتد؟
محتوای آکاردئون